کد خبر: ۲۹۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 10 September 2016


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز از برنامه‌ریزی‌ها برای اجرایی شدن طرح سرشماری نفوس و مسکن در استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ذبیح الله قائمی ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی اظهار داشت: در این راستا و با اقدامات کارشناسی شده تمهیدات لازم برای برگزاری این طرح در این استان انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: در این راستا و با تمهیدات اندیشیده شده این طرح از سوم مهرماه جاری آغاز و تا 24 مهرماه ادامه دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری البرز در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه امسال به صورت دو مرحله اینترنتی و مراجعه به خانواده این طرح اجرایی می‌شود، افزود: در این راستا به‌جای پرسش‌نامه کتبی از تبلت استفاده می‌شود.

قائمی با اشاره به اینکه این طرح برای نخستین‌بار در البرز به صورت اینترنتی انجام می‌شود، اظهار داشت: براساس گزارش‌ها استان البرز در ضریب نفوذ اینترنت رتبه چهارم را دارد.

به گفته وی در سرشماری نفوس و مسکن سال‌جاری استان البرز سه مرحله مراجعه خانوارها به سایت سرشماری SARSHOMARI95.IR، مراجعه مستقیم مامور در فاصله زمانی 25 مهرماه تا 25 آبان‌ماه جاری به درب منازل و دریافت کد آماری خانوارها و تکمیل اطلاعات سایر خانواده‌های باقی‌مانده در 5روز آخر مهلت سرشماری اجرا می‌شود.

براساس این گزارش، 69 درصد جمعیت البرز در کرج ساکن هستند و تعداد جمعیت روستایی البرز 188 هزار و 496 نفر است که کمتر از 10درصد جمعیت این استان را روستانشینان تشکیل می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار