نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: رژیم آل سعود نه تنها شایستگی مدیریت حج را نداشته بلکه باید محاکمه و به اشد مجازات نیز برسد و مدیریت خانه خدا هم برعهده مسلمانان قرار گیرد.
کد خبر: ۲۹۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵ 09 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین با اشاره به اینکه باید بساط رژیم غاصب و اشغالگر آل سعود از سرزمین وحی برچیده شود، افزود: آل سعود به طور یقین سرنوشت صدام را پیش رو خواهد داشت.
وی اضافه کرد: مسلمانان جهان بدانند که مکه و مدینه همانند نجف و کربلاد از شر غاصبان بعثی آزاد خواهد شد.
وی با اشاره به شهدای حجاج ایرانی در سال 66 و فاجعه منا، افزود: فاجعه سال گذشته در حج ما را بیشتر متوجه جنایت های آل سعود می کند.
امام جمعه قزوین ادامه داد: این حرکت آل سعود همانند حرکت رژیم جنایت کار رژیم صهیونیستی بود با این تفاوت که آل سعود خود را همواره منادی اسلام دانسته و به عنوان مسلمان به میدان جنگ علیه مردم بی دفاع کشورهای منطقه می رود.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی از آل سعود به عنوان منافقان یاد و اضافه کرد: آنها رژیم صهیونیستی، استکبار آمریکایی و حکومت مکار انگلیسی را یاور خود دانسته و با دشمنان خدا سر دوستی دارند.
امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه دولتمردان ما باید عزت خود را تنها خدا خواسته و مبادا گمان کنند که این مهم پیش دشمنان خدا است، اضافه کرد: هر کس این گونه فکر کند افکارش از مایه های نفاق بر می خیزد چرا که ظلم، ستم، قتل و نفاق از آل سعود مشاهده می شود.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود: آل سعود پس از فاجعه منا به جای عذرخواهی از ملت مسلمان، آنها را از اجرای کار خدایی منع و خود را کلید دار خانه خدا دانسته و مانع از حضور مسلمانان به حج می شود.
امام جمعه قزوین استکبار جهانی را حامی بزرگ آل سعود دانست و گفت: استکبار در مقابل جنایت های بیشمار آل سعود سکوت کرده و حتی حمایت عملی را نیز از به عمل می آورد.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی از واکنش ولی امر مسلمین در مقابل فاجعه منا توسط آل سعود اشاره و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی رژیم سعودی آمریکایی، صهیونیستی را قاطعانه تهدید کردهوی بی شک کسی که به داد مظلومان می رسد ولی امر است نه کسی که در کشور خود پادشاهی می کند.
امام جمعه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش 60 درصدی میزان برداشت گندم در کشور نسبت به سال های گذشته اشاره و یادآور شد: یکی از مهمترین دلایل این افزایش بارش نزولات آسمانی، استفاده از فناوری های نوین در بخش کشاورزی و رعایت اصول داشت و برداشت توسط کشاورزان است که این خودکفایی باید در سال های آینده نیز استمرار داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در پایان به گرامیداشت فرارسیدن عید سعید قربان و روز عرفه، فرارسیدن سالروز شهادت آیت الله طالقانی نخستین امام جمعه تهران و شهادت دومین شهید محراب آیت اله مدنی به دست منافقان اشاره و یاد و خاطره این شهیدان و علما را گرامیداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار