مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان گفت: 220 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه 100 میلیون ریالی ازدواج تا تاریخ 17 شهریورماه در صندوق کارآفرینی امید استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۲۹۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳ 09 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، یاسر پرورش اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان با پرداخت 106 درصدی تعهدات پرداخت تسهیلات ازدواج در سال 94 موفق به کسب رتبه نخست کشوری در بین تمام شعب صندوق کارآفرینی امید شده است و همچنین توانسته رتبه اول کشوری به لحاظ درصد جذب اعتبار در بین صندوق‌های کل کشور در سال 94 را کسب نماید.
 
وی افزود: 220 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه 100 میلیون ریالی ازدواج تا تاریخ 17 شهریورماه در صندوق کارآفرینی امید استان پرداخت شده است و در سال گذشته نیز مبلغ 66 میلیارد و 220 میلیون ریال به 2 هزار و 13 نفر از متقاضیان وام ازدواج به‌صورت وام از محل صندوق کارآفرینی امید استان پرداخت شده است.
 
مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان ادامه داد: از سیاست‌های جاری صندوق استان، تسهیل در روند پرداخت تسهیلات ازدواج است و بر این اساس افرادی که از قبل در صف تسهیلات ازدواج قرار داشته‌اند و در زمان تسهیلات 30 میلیون ریالی ثبت نام نموده‌اند ولی موفق به دریافت وام نشده‌اند با تغییرات جدید می‌توانند تسهیلات 100 میلیون ریالی دریافت نمایند.
 
وی با تاکید بر تسهیل و تسریع در کار متقاضیان گفت: چنانچه متقاضیان مدارک ضمانتی خود را به‌موقع تحویل شعب نمایند، تسهیلات آنها در بازه زمانی 3 تا 7 روز پرداخت خواهد شد.
 
پرورش در خصوص نحوه ثبت نام و میزان اعتبار استان عنوان داشت: ثبت نام از طریق سامانه بانک مرکزی صورت گرفته و متقاضیان با مراجعه به این سامانه و انتخاب صندوق به‌عنوان بانک عامل می‌توانند از این تسهیلات استفاده نمایند.
 
مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید همان بانک مهر امام رضا(ع) سابق می‌باشد که از متولیان پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد 4 درصد و وابسته به نهاد ریاست جمهوری با مجوز از بانک مرکزی فعالیت خود را ادامه داده است که از سال 1385 تا به امروز با کمک‌رسانی به بانک‌ها، تسهیلات ازدواج را نیز در دستور کار خود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار