دومین دوره مسابقات المپیاد زیر 16 سال شنا در استخر شهید رجب زاده اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 07 September 2016
به گزارش تابناک اردبیل به نقل از ایرنا، رئیس هیات شنای استان اردبیل در مراسم اهدای جوایز نفرات برتر مسابقات المپیاد زیر 16 سال شنای استان اردبیل گفت: در این دوره از مسابقات 80 شناگر از سراسر استان شرکت کرده بودند.
یعقوب کشاورز با اشاره به این که این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یادواره شهید شاخص ورزش کشور اسماعیل اعلمی در تمامی رشته های ورزشی از جمله شنا در استان اردبیل در حال برگزاری است، افزود: استان اردبیل اولین استانی در سطح کشور است که المپیاد ورزشی زیر 16 سال را در همه رشته ها برگزار کرد و سایر استان ها با الگو قرار دادن استان اردبیل المپیاد ورزشی برگزار کردند.
وی با اشاره به دومین سال برگزاری المپیاد ورزشی زیر 16 سال در استان اظهار کرد: برگزاری چنین مسابقاتی در توسعه ورزش استان و جذب جوانان به ورزش نقش مهمی دارد.
وی استعداد یابی را یکی از اولویت های مهم هیات شنای استان عنوان کرد و گفت: نفرات برتر المپیاد زیر 16 سال به عضویت تیم های منتخب هیات شنای استان در آمده و به عنوان نمایندگان استان در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.
وی افزود: مسابقات المپیاد زیر 16 سال شنای استان اردبیل در بخش های کرال سینه، کرال پشت، قورباغه، پروانه در رده های سنی 11 - 12 سال، 13 - 14 سال و 10 و زیر 10 سال برگزار شد که در هر بخش نفرات اول تا سوم مشخص شدند.
بر همین اساس در رده سنی 13 - 14 سال و در بخش 50 متر کرال سینه، مسعود خدایی، مهدی امیرزاده و امیررضا درخشنده به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در 50 متر کرال پشت مسعود خدایی، امیررضا درخشنده و علی آقازاده به ترتیب اول تا سوم شدند.
همچنین در بخش 50 متر قورباغه، علی نظری، پویا بذل و مهدی امیرزاده به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کرده و در 50 متر پروانه نیز علی نظری، پویا بذل و امیرحسین سیف الهی به ترتیب اول تا سوم شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار