فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت:به منظور پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی اجرا شد.
کد خبر: ۲۹۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 07 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛علی عزیزیان اظهار داشت: به منظور پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی اجرا شد.

وی ادامه داد: از اهداف مهم دیگر این طرح پاک‌سازی تفرجگاه‌ها و مناطقی است که مردم برای اوقات فراغت خود در هفته‌های پایانی فصل تابستان انتخاب کرده‌اند.

عزیزیان تصریح کرد: در این راستا هشت نفر از توزیع‌کنندگان مواد افیونی دستگیر و مقدار قابل توجهی مواد مخدر که به صورت بسته‌بندی برای توزیع در اختیار داشتند کشف و ضبط شد.

 فرمانده انتظامی ایوان با تأکید بر برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ گفت: خرده‌فروشان مواد مخدر باید در فرآیند اعمال مجرمانه خود احساس امنیت نکرده و بدانند که پلیس با قاطعیت تمام با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند و اجازه نخواهد داد که آسایش و آرامش را از مردم سلب کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه موفقیت پلیس در سایه همکاری صمیمانه شهروندان و تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس به ثمر نشسته است، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار