هشدار نماینده ولی فقیه در البرز جدی بود
در حالی که فرماندار نظرآباد جزو مدیران پروازی استان البرز به شمار می آید، نماینده ولی فقیه در این استان می گوید: مدیری که خانواده او در کنارش نباشد به درد مدیریت استان نمی‌خورد.
کد خبر: ۲۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 29 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: نماینده ولی فقیه در استان البرز روز گذشته در جلسه ستاد اجرایی کنگره سرداران شهید و شهدای استان البرز به انتقاد از مدیران پروازی استان پرداخت.
بر اساس گزارش خبرگزاری‌ها، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در این جلسه با اشاره به اینکه استان البرز به خواب رفته و بر روی ریل حرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: قسمت زیادی از مدیران البرز در استان ساکن نیستند، مدیری که خانواده در کنارش نباشد به درد مدیریت استان نمی‌خورد چرا که این افراد همواره به دنبال پر کردن ساعات کاری خود هستند.
همچنین شامگاه سه‌شنبه در جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه با استاندار البرز، برخی از خبرنگاران گلایه‌های مشابهی را مطرح کردند.
از جمله آنکه یکی از اصحاب رسانه خطاب به استاندار گفت: خبرنگاران چند ماه پیش می‌دانستند که فرماندار شما، هفته‌ای یک بار با خودروی دولتی متعلق به اموال فرمانداری به استان دیگری برای دیدار با خانواده خود می رود و نتوانستیم این اطلاعات را به شما بدهیم.
پیگیری‌های خبرنگار تابناک برای یافتن اسامی مدیران پروازی به افشای اطلاعات جالبی منجر شد.
از جمله آنکه مشخص شد، حجت‌الله صادقی فرماندار جدید شهرستان نظرآباد که با حکم سید حمید طهایی استاندار فعلی البرز به این سمت منصوب شده، پیش از پذیرش مسئولیت در استان مرکزی ساکن بوده است.
وی اواخر مهر ماه سال 93 با حکم سید حمید طهایی به نظرآباد آمد.
همسر فرماندار نظرآباد از کارمندان یک دستگاه دولتی در استان مرکزی و شهرستان اراک بوده و با گذشت بیش از 7 ماه از حضور صادقی در این شهرستان، مراحل انتقال محل خدمت خود را به استان البرز تکمیل و نهایی نکرده است.
بر اساس اطلاعات و اسنادی که در اختیار تابناک قرار دارد، وی حداقل هر 2 هفته یک بار در روزهای چهارشنبه به اراک سفر کرده و روز شنبه هفته بعد به استان البرز و شهرستان نظرآّباد باز می‌گردد.
این در حالی است که بر اساس قانون، فرماندار یک شهرستان که رئیس شورای تامین آن منطقه نیز می‌باشد، حق ترک محل ماموریت خود را نداشته و برای ترک محل ماموریت، به ارائه دلایل موجه و طی کردن مراحل قانونی از جمله اخذ مجوز کتبی از استاندار نیاز دارد.
حال باید دید که استاندار البرز چه تمهیداتی برای رفع دغدغه نماینده ولی فقیه در استان البرز و برخورد با این مدیران پروازی را در دستور کار قرار می‌دهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار