در ادامه مسابقات فوتسال دسته سه دانشگاه های آزاد اسلامی کشور در ارومیه، بانوان فوتسالیست استان مرکزی با شش گل بر کردستان غلبه کردند.
کد خبر: ۲۹۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲ 03 September 2016
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای ارومیه، در ادامه مسابقات فوتسال دسته سه دانشگاه های آزاد اسلامی کشور در ارومیه، بانوان فوتسالیست استان مرکزی با شش گل بر کردستان غلبه کردند.

نیمه نخست این بازی با برتری تیم مرکزی همراه بود تا جایی که توانست دو گل را وارد دروازه حریف کرده و از حریف کردستانی خویش پیشی گیرد.

با آغاز نیمه دوم سفیدپوشان کردستان حملات بسیاری را برای جبران گل های از دست رفته انجام دادند اما سودی در پی نداشت و این تیم مرکزی بود که در دقیقه چهارم این نیمه با گل بازیکن شماره 9 به گل سوم رسید.

در ادامه تیم فوتسال بانوان کردستان در محوطه جریمه حریف، صاحب موقعیت خطرناک گل زنی شد اما نتوانست از آن استفاده کند اما یار شماره 10 تیم مرکزی در یک ضد حمله بازی را چهار بر صفر به سود خویش پیش انداخت.

کردستان برای رهایی از شکست و جبران گل های خورده، فرصت های بسیاری بر روی دروازه حریف خلق کرد اما مدافعان استان مرکزی آن را دفع کردند.

در این دیدار تیم مرکزی نیز در پی افزایش اختلاف نتیجه با تیم کردستان حمله کرد و به وسیله یک ضربه کاشته توسط بازیکن شماره 10 خود گل پنج بازی را به ثمر رساند.

اما این پایان کار نبود و باز هم تیم فوتسال بانوان مرکزی در دقایق آخر بازی صاحب موقعیت شد و موفق شد با شوت از راه دور، بازی را شش بر صفر به سود خود به پایان برساند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار