یک مقام ارشد امنیتی در همین زمینه به تابناک خوزستان گفت: پس از تماس شهروندان و بررسی موضوع توسط کارشناسان مربوطه، مشخص شد شی مذکور بمب نبوده و ظاهرا یک تایمر به دور تعدادی مقوا پیچانده شده بود
کد خبر: ۲۸۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 02 September 2016
دقایقی پیش خبر کشف و خنثی سازی یک بمب تایمری در خیابان وهابی کیانپارس اهواز همراه با تصاویر به سرعت در فضای مجازی، منتشر شد. بر اساس خبر منتشر شده، کارگران شهرداری اهواز، با مشاهده یک شیء شبیه بمب، با مسئولان انتظامی تماس می گیرند و ماموران واحد چک و خنثی سازی بمب وارد عمل می شوند و تدابیر امنیتی اتخاذ و واحدهای اطراف تا شعاع چندمتری نیز تخلیه می شوند.

با این وجود بررسی ها نشان داد شیء مذکور بمب نبوده است. یک مقام ارشد امنیتی در همین زمینه به تابناک خوزستان گفت: پس از تماس شهروندان و بررسی موضوع توسط کارشناسان مربوطه، مشخص شد شی مذکور بمب نبوده و ظاهرا یک تایمر به دور تعدادی مقوا پیچانده شده بود. بگفته وی در حال حاضر همه چیز به حالت عادی برگشته و خبر منتشر شده در شبکه های مجازی دقیق نبوده است. 

در همین خصوص سرهنگ قاسم پور معاون اجتماعی ناجا استان خوزستان نیز گفته است: ظهر امروز از طریق تماس های مردمی به پلیس ۱۱۰ به نیروی انتظامی اعلام شد که در کنار یک مجتمع در خیابان وهابی اهواز (بین کیانپارس و کیان آباد) یک بمب دیده شده است.

بگفته وی، بر اساس این گزارش مردمی، به سرعت تیم عملیاتی ویژه خنثی سازی بمب نیرویانتظامی در محل گزارش شده، حاضر شدند و در اولین اقدام، محل مشکوک را تخلیه کردند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان ادامه اداد: پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد که شی مشکوک بمب نبوده است.

گفتنی است عکس هایی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، نشان می دهد، شیء مشکوک چند لوله مقوایی همراه با تایمر بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار