نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون امید حامی دولت است اما وکیل‌الدوله نیست.
کد خبر: ۲۸۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲ 02 September 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: بهرام پارسایی چهارشنبه شب در حاشیه مراسم «بزرگداشت هفته دولت» در جمع معلمان و مسؤولان اظهار داشت: من از منتقدان وزیر آموزش‌ و پرورش هستم و اگر وی خود را اصلاح نکند همچنان منتقد خواهم ماند اما عدم استیضاح وی دلایل مختلفی داشت.

وی با اشاره به دلایل عدم استیضاح وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: مشکلات سازمان آموزش‌ و پرورش قائم به شخص نیست و دلایل مختلفی دارد که باید برطرف شود و همچنین در حال حاضر با توجه به نزدیک بودن به شروع مدارس تنش ایجادشده و انتخاب نفر جایگزین مشکل‌آفرین است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه به آموزش‌ و پرورش توجه کمی شده است اضافه کرد: عده‌ای معتقد بودند که دولت نباید در چند ماه باقی‌مانده دست به تغییر وزیر آموزش‌وپرورش بزند اما من معتقدم باید برنامه‌های بلندمدت و شش ساله تنظیم کنیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدبخشی، صداقت و مهار تورم بزرگ‌ترین دستاورد دولت بوده و پذیرش اشتباه، عذرخواهی و اصلاح آن ‌جز روحیات مثبت دولت یازدهم است و من به آینده کشور امیدوار هستم و آن‌هایی که بذر ناامیدی را می‌کارند به کشور خیانت می‌کنند.

پارسایی ادامه داد: ما از مدیرانی که دلسوزانه و با برنامه برای کشور و استان کار می‌کنند، سپاسگزاریم اما کشور نیاز به چرخش نخبگان دارد اما برخی مدیران به دلیل روحیاتی که دارند اجازه رشد به دیگر افراد نمی‌دهند و صدای مردم را نمی‌شنوند.

وی بیان کرد: فراکسیون امید حامی دولت است اما برای تقویت و توسعه کشور برنامه‌هایی دارد که به دولت ارائه می‌دهد و باز می‌گویم ما از دولت دفاع می‌کنیم اما وکیل‌الدوله نیستیم و از حق مردم دفاع می‌کنیم.

این مسؤول در پایان خاطرنشان کرد: در کشور قحط‌الرجال نیست و معتقدم یک مدیر ناتوان بهتر از مدیری است که همراه دولت و ملت نیست و دولت نیز باید قانون‌مدار باشد و در بحث اجرای کنسرت‌ها باید قانون اجرا شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار