مدیر عامل شرکت کشت وصنعت مغان گفت: این شرکت از سال های پیش بدنبال راه اندازی دانشگاه است که انشالله در آینده نزدیک در شرکت کشت وصنعت مغان راه اندازی می شود.
کد خبر: ۲۸۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 01 September 2016
اروجعلی محمدی در گفتگو با ایرنا افزود: بسیاری از تشکیلات اداری دارای دانشگاه هستند که به آموزش دانشجویان می پردازند اما این شرکت هدفش از ایجاد دانشگاه صرفا پرورش مهندسان کارآمد وباسواد است ومهمتر از همه تقویت بخش کشاورزی و دا مپروری با تربیت نیروی انسانی جدید می باشد .
وی افزود: خوشبختانه مجوز راه اندازی این دانشگاه اخذ شده وساختمانش هم در دست تجهیز است و سعی می کنیم این دانشگاه با برند عملی واعلا به نتیجه رسیده و دانشجو هم با قوی ترین سیستم آموزشی درس خوانده وبا مدرن ترین سیستم عملی هم در بخش های دامپروری ، باغ ومزارع آموزش ببیند .
مدیر عامل شرکت کشت وصنعت مغان از امضاء تفاهم نامه با کشور صربستان در همکاری با دانشگاه خبر داد وگفت: در خصوص تبادل استاد ودانشجو با پژوهشکده صربستان موافقت نامه ای امضاء شده که از طریق وزارات امورخارجه هم رسمیت می گیرد .
محمدی بااشاره به توسعه کشت پنبه در مغان افزود: کاشت پنبه در منطقه مغان اگر توسعه داشته باشد علاوه بر اصلاح زمین موجب ایجاد اشتغال بیشتر در این منطقه می شود بعنوان مثال اگر 10 هزار هکتار پنبه کاشته شود 30 هزار اشتغال در منطقه ایجاد می شود ودر کنار آن هم می توان در مشگین شهر وخلخال دستگاه ریسندگی پنبه را راه اندازی کرد که فوق العاده برای استان مفید واشتغالزا است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار