معاون توسعه مدیریت پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت:در دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی ۱۰۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار توسط خیرین مدرسه‌ساز در نوسازی و احداث مدارس هزینه شده است.
کد خبر: ۲۸۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 31 August 2016
داوود نعیمی در آیین تودیع و معارفه مدیر کل جدیداداره کل  نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به مشارکت و همت خیرین مدرسه ساز اشاره کرد و افزود: ۱۹۰ پروژه در قالب ۱۰۸ کلاس درس به آموزش و پرورش آذربایجان غربی تحویل داده شده است که ۴۶ درصد پروژه‌ها و ۵۰ درصد کلاس‌های درس با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز استان تکمیل و احداث شده است.
وی گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه و نبود اعتبارات کافی از سال ۹۲ تا ۹۴،   ۳ هزار و ۴۶۲ میلیارد تومان در زمینه ساخت و توسعه و تجهیز مدارس و فضاهای آموزشی کشور اعتبار هزینه شده است.

معاون توسعه مدیریت پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس افزود: در دولت تدبیر و امید ۴ هزار و ۹۰۰ پروژه در قالب ۲۸ هزار کلاس درس با همکاری و مشارکت خیرین مدرسه‌ساز احداث شده است.

وی با بیان اینکه از سال ۹۲ تاکنون ۳۰ درصد از مدارس و فضاهای آموزشی به همت خیرین مدرسه ساز احداث و نوسازی شده است، افزود: ۴۰ درصد پروژه‌ها و ۳۵ درصد کلاس‌های درس توسط خیرین یا با مشارکت این بزرگ همتان ایجاد شده است.

نعیمی با بیان اینکه میانگین هزینه کرد اعتبارات در سطح نوسازی مدارس کشور به ازای هرنفر ۴۰۴ میلیارد تومان است، افزود: این میزان اعتبار برای نوسازی مدارس آذربایجان غربی ۳۸۰ میلیون تومان است.

معاون توسعه مدیریت پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ادامه داد: مدیران کل با همت و تلاش خود باید سهم اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش را مطالبه کنند تا شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر فضاهای آموزشی آذربایجان غربی باشیم.

 معاون توسعه مدیریت پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: تامین و آموزش نیروی انسانی، افزایش انگیزه در بین کارکنان از طریق تامین معیشت آنها و افزایش بهره‌وری تنها راه نجات برای رشد و پیشرفت سیستم اداری است.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم حکم انتصاب مدیر کل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی به قهرمان رحمانی اعطاء و با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های فریبرز اسمتعیل‌زاده تشکر و قدردانی شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار