کد خبر: ۲۸۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴ 31 August 2016
تابناک - تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و خونه به خونه بابل در ادامه رقابتهای لیگ دسته اول کشور در رشت به مصاف هم می روند .

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز سه شنبه گفت : این دو تیم در هفته پنجم از رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند .
 
رادنی دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این مسابقه ، عصر روز جمعه هفته جاری 12 شهریورماه در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت برگزار می شود و تیم فوتبال سپیدرود در این دیدار میزبان است .
 
وی اظهار کرد : امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت با حمایت طرفداران خود بتواند تیم قدرتمند خونه به خونه بابل را در رشت شکست دهد تا با کسب سه امتیاز این مسابقه ، به جمع تیمهای صدر جدولی بپیوندد .
 
وی ادامه داد : البته تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیدار قبلی خود در دربی گیلان با قضاوت محسن ترکی نتیجه بازی را به ملوان واگذار کرد اما کادر فنی و بازیکنان این تیم مصمم هستند تا با برتری برابر تیم خونه به خونه بابل ، این شکست را فراموش کنند .
مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد : تا پایان هفته چهارم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم خونه به خونه بابل با کسب هشت امتیاز در مکان سوم و تیم سپیدرود رشت با کسب هفت امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار دارند .
در رقابتهای فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار