استاندار همدان از تصویب ١٠ میلیارد تومان اعتبار برای ذوب‌آهن شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: شهرستان اسدآباد بر روی ریل توسعه خوبی قرار دارد.
کد خبر: ۲۸۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲ 30 August 2016
استاندار همدان از تصویب ١٠ میلیارد تومان اعتبار برای ذوب‌آهن شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: شهرستان اسدآباد بر روی ریل توسعه خوبی قرار دارد.

به گزارش ایسنا، محمدناصر نیک‌بخت در دیدار با مردم شهرستان اسدآباد در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: شهرستان اسدآباد برای جهش آماده بوده و درحال حاضر دارای شرایط استثنایی است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته در سفر ریاست جمهوری از محل اعتباراتی که به استان داده شد، قسمت اعظم اعتبارات به شهرستان اسدآباد اختصاص گرفت.

نیک‌بخت سهم شهرستان اسدآباد از محل سفر ریاست جمهوری را در سال گذشته ٨٠ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این میزان اعتبار به پروژه‌هایی چون کنارگذر، بیمارستان، دانشگاه و ... اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای دو سال آینده 100 درصدی است، تصریح کرد: پروژه‌های سفر ریاست جمهوری باید تا پایان سال به اتمام رسیده و افتتاح شوند.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: شهرستان اسدآباد بعد از همدان بیشترین اعتبارات را در سفر ریاست جمهوری به همدان در سال گذشته از آن خود کرد.

وی بیان کرد: در هفته دولت نیز با بیش از ۴۵ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی شده با اعتباری افزون بر 29.5 میلیارد تومان بعد از همدان و ملایر بیشترین طرح را دارا بوده است.

نیک‌بخت با بیان اینکه اسدآباد استحقاق و استعداد جهش و توسعه را دارد، گفت: باید از این فرصت پیش آمده به نحو احسن با وجود نمایندگان استفاده کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال گذشته استان همدان به نام میرسیدهمدانی عنوان کرد: امسال نیز استان همدان به نام سیدجمال‌الدین اسدآبادی نامگذاری شد که در تدارک برنامه‌ای شایسته و درخور در همین راستا هستیم.

استاندار همدان در ادامه از تصویب ١٠ میلیارد تومان اعتبار برای ذوب‌آهن شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: برای کارخانه گندله‌سازی اسدآباد نیز ١٠ میلیارد تومان تصویب شده که نیاز نسبت به پیگیری آن اقدام کند.

نیک‌بخت با تاکید بر فعال کردن واحدهای تولیدی خاطرنشان کرد: فعال کردن واحدهای تولیدی و بخش خصوصی در اشتغالزایی از نقش موثری برخوردار بوده و اسدآباد نیز شرایط را برای فعال کردن این بخش دارا است.

وی در ادامه گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان همدان ٨۵۶ میلیارد تومان به استان اختصاص یافت که ۶٠٠ میلیارد تومان آن تا کنون ابلاغ شده است.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به اینکه در سال ٨۴ به هنگام فعالیت دولت نهم میزان نرخ رشد اقتصادی کشور مثبت ۶ و تورم ١٣ درصد بود، تصریح کرد: این درحالیست که در ابتدای دولت یازدهم نرخ رشد اقتصادی به منفی ۶.٨ و تورم به بالای ۴٠ درصد رسیده بود.

وی در ادامه اجرای طرح تحول نظام سلامت را به عنوان یکی از افتخارات دیگر کارنامه دولت تدبیر و امید دانست و بیان کرد: در اجرای طرح سلامت بیش از ٣٠٠ میلیارد تومان برای استان همدان هزینه شده است.

نیک‌بخت همچنین با بیان اینکه در دولت قبل ٨٠٠ هزار بشکه نفت به فروش می‌رسید، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید این میزان فروش نفت به ٢ میلیون و ٨٠٠ هزار بشکه افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه در دولت ۴٠٠ میلیارد تومان اعتبارات کلنگ‌زنی‌ها مصوب شده بود که نتوانسته بودند، اجرا کنند، گفت: دولت تدبیر و امید در بدترین شرایط ممکن شامل تحریم‌ها و مطالبات بالای پروژه‌های نیمه‌تکمیل آغاز به کار کرد و توانست با پشتکار و برجام و مذاکرات هسته‌ای موفق، تغییرات چشمگیری در وضعیت کشور ایجاد کند.

وی در پایان یادآور شد: دولت تدبیر و امید نماینده مردم‌سالاری دینی بوده که با صرف هزینه‌های میلیاردی سعی بر تخریب آن دارند که این امر اشتباه و ناپسند است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار