مدیرکل بهزیستی استان مرکزی:
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: هم‌زمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر کارگاه تولید فرش دستباف گروه همیار نقش آفرینان خمین راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱ 04 February 2015
بهروز رفیعی ظهرامروز در مراسم افتتاح کارگاه تولید فرش و تابلو فرش دستباف در خمین با اشاره به اشتغال زنان سرپرست خانوار اظهار داشت: اهداف ما از راه‌اندازی گروه‌های همیار ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار بوده که تاکنون موفق شده‌ایم در سطح استان گروه‌های همیار را راه‌اندازی کنیم تا فعالیت خود را آغاز کنند.

وی افزود: بهزیستی تلاش دارد که این گروه‌ها بتوانند بعد از مدتی از فعالیت خود به خودکفایی برسند و مکانی مناسب و درخور را در جامعه برای خود باز کنند تا بتوانند به تنهایی فعالیت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: امید است که مردم از این کارگروه‌ها استقبال کنند و مهم‌ترین موضوعی‌که در این کارگروه مطرح بوده ارائه کار خوب و با کیفیت به مردم است.

رفیعی با اشاره به اهداف راه‌اندازی کارگروه همیار گفت: اهداف ما از راه‌اندازی این گارگروه توانمندسازی مددجویان زیر پوشش بهزیستی بوده تا این افراد بتوانن با این روش راهی برای کسب درآمد داشته باشند.

وی افزود: خدمت به افرادی که تحت حمایت این نهاد هستند نوعی عبادت بوده و این افتخار نصیب کارکنان بهزیستی شده که به معلولان و نیازمندان خدمات ارائه می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: تقویت سمن‌ها و جلب مشارکت مردم در راستای اهداف بهزیستی می‌توان این نهاد حمایتی را برای به ثمر نشاندن اهداف خود یاری کند.

رفیعی‌با اشاره به مشارکت خیران برای رفع مشکلات مددجویان گفت: مهار آسیب‌های اجتماعی و ساماندهی مشکلات با محدودیت امکانات و اعتبارات دولتی امکان پذیر نمی‌شود و باید از کمک خیران و مشارکت آنها نیز بهره‌مند شد.

وی افزود: کارگاه همیار در زمینی با مساحت 150 متر مربع احداث شده که مبلغ هزینه شده برای راه‌اندازی این کارگاه 150 میلیون ریال بوده است که با راه‌اندازی این کارگاه برای 10 نفر از زنان سرپرست خانوار اشتغال ایجاد شده است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: در آغاز راه‌اندازی این مرکز از تسهیلات وام کارفرمایی بهره‌مند شده که میزان 300 میلیون ریال به بافت فرش و تابلو فرش پرداخته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار