رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: دوره آموزشی رعایت اصول بهداشتی در عرضه گوشت قرمز با حضور 50 نفر از قصابان معرفی شده از سوی اتحادیه قصابان در اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 29 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، عیسی غیاث‌یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: دوره آموزشی رعایت اصول بهداشتی در عرضه گوشت قرمز با حضور 50 نفر از قصابان معرفی شده از سوی اتحادیه قصابان در اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به جلسه برگزار شده با مسؤولان اتحادیه قصابان طی ماه گذشته و درخواست ایشان برای برگزاری دوره‌های آموزشی، نخستین دوره آموزشی تحت عنوان اصول بهداشتی در عرضه گوشت قرمز در سالن اجتماعات اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین با تدریس مسئول نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان قزوین برگزار شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: در این دوره آموزشی حاضران با ضوابط بهداشتی عرضه گوشت از جمله شرایط دمایی و رطوبت مناسب برای نگهداری گوشت قرمز، نحوه نگهداری فرآورده‌های خام دامی، نحوه ضدعفونی ابزارآلات و محیط قصابی و بیماری‌های قابل انتقال از گوشت قرمز به انسان آشنا شدند.

غیاث‌یزدی بیان کرد: در خاتمه این دوره آموزشی حاضران به طرح سؤالات خود در خصوص با دوره آموزشی پرداختند و اقدمی رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین به سؤالات آن‌ها پاسخ داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار