مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: 150 امدادگر هلال احمر این استان در قالب 50 تیم عملیاتی امدادی، آیین استقبال از رییس جمهوری و هیات دولت به این استان را پوشش می دهند.
کد خبر: ۲۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۳ 28 April 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:فیض الله جعفری ،بیان کرد:در صحن مطهر شاهچراغ (ع) که مکان برگزاری سخنرانی رییس جمهوری در جمع مردم شیراز است، پنج دستگاه آمبولانس، پنج خودرو امدادی پشتیبان عملیات و دو دستگاه موتور سیکلت آمبولانس متعلق به جمعیت هلال احمر فارس مستقر می شود.

وی افزود:همچنین 500 نفرازاعضای جمعیت هلال احمر استان فارس نیز با لباس های یک شکل در مراسم سخنرانی رییس جمهوری حضور خواهند یافت.

جعفری اظهارداشت:12 نفر از نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر فارس نیز در مدت اقامت رییس جمهوری و هیات دولت در استان فارس، در سایت پاسخگویی به درخواست های مردم فعالیت دارند.

وی که از سوی معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس به عنوان مسوول کمیته امدادرسانی ستاد سفر رییس جمهوری و هیات همراه به فارس منصوب شده است، گفت: در این سفر شعب هلال احمر فارس برای ارائه خدمات امدادی به شهرستان ها در حالت آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: در صورت اعلام نیاز به پرواز بالگردهای جمعیت هلال احمر فارس در زمان اقامت رییس جمهوری و هیات همراه در این استان ، تیم پروازی این جمعیت برای انجام ماموریت های محوله در آمادگی کامل بسر می برد.

رییس جمهوری و هیات دولت در شانزدهمین سفر داخلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری (نهم و دهم اردیبهشت) مهمان مردم فارس خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار