مدیر عامل صندوق بازنشستگی نفت تامین مالی برای طرح پتروشیمی دهلران را نیز مورد تایید قرار داد و گفت: این طرح نیز ظرف 3 ماه آینده شروع می شود.
کد خبر: ۲۸۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰ 27 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛اصغر عارفی عصر شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح ان جی ال 3100 دهلران اظهار کرد:سرمایه گذاری سه میلیارددلاری درسروک آذر، پتروشیمی دهلران و ان جی ال دهلران انجام می شود و با اجرای آنها ضمن رونق اقتصادی، بخشی از مشکل بیکاری در استان ایلام نیز بر طرف می شود.
 
مدیر عامل صندوق بازنشستگی نفت تامین مالی برای طرح پتروشیمی دهلران را نیز مورد تایید قرار داد و افزود: این طرح نیز ظرف 3 ماه آینده شروع می شود که برای شروع بیش از 600 میلیون دلار و در مجموع یک میلیارد دلار سرمایه گذاری می شود.
 
عارفی همچنین از سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری این شرکت در طرح ان جی ال 3100 دهلران نیز خبر داد و گفت: این طرح در یک پرسه 40 ماهه اجرایی می شود.
 
مدیر عامل شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت o1 نیز در این آیین گفت: این شرکت بعنوان پیمانکار در پروژه ان جی ال، 500میلیون دلار وام از صندوق توسعه گرفته ایم ولی همچنان نیازمند حمایت همه مسئولان برای اجرای این طرح هستیم.
 
بهزاد محمدی یادآور شد: نحوه اجرای این پروژه بصورت epcl است و در تولید 46 هزار بشکه سیتو پلاسم که خوراک پتروشیمی دهلران است، نقش مهمی خواهد داشت.
 
وی با اشاره به سابقه 30 ساله o1 در پروژه های نفت و گاز ایران گفت: در طول این 30 سال، 140 پروزه در کشور اجرا کرده ایم.
 
عملیات اجرایی طرح بزرگ تولیدی ان جی ال 3100 دهلران عصر شنبه با حضور استاندار ایلام، مسئولان صندوق بازنشستگی نفت، جمعی از مسئولان استانی، فرماندار و امام جمعه دهلران همزمان با پنجمین روز از هفته دولت آغاز شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار