کد خبر: ۲۸۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ 27 August 2016


صبح امروز و با حضور استاندار البرز مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان طالقان گلباران شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از طالقان، سیدحمید طهایی که صبح امروز برای افتتاح پروژه‌های عمرانی به مناسبت هفته دولت به شهرستان طالقان سفر کرده است، در ابتدای ورود بر سر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس این شهرستان حاضر شد و به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کرد.

وی در این مراسم ضمن تأکید بر ادامه دادن راه شهدا گفت: اگر امروز کشور به مرحله‌ای از رشد و توسعه رسیده است، مرهون خون شهدایی است که با شجاعت و ایثار در مقابل دشمن ایستادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

استاندار البرز تأکید کرد: دشمن در دوران هشت سال دفاع مقدس از سوی همه کشورها و به ویژه آمریکا مورد حمایت بود، اما ما با تکیه بر اعتقادات و داشته‌های خود و ولایت‌مداری جنگ را اداره کرده و پیروز میدان شدیم.

طهایی تأکید کرد: دشمن بر این تصور بود که می‌تواند در مدت زمان کوتاهی ایران را شکست دهد اما اقتدار، ‌ایمان، ولایتمداری، از خودگذشتگی و جوانمردی غیورمردان و شیرزنان در آن دوران همه نقشه‌های دشمنان را از بین برد.

وی گفت: امروز ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و با الگو گرفتن از آنها دسیسه‌ها و توطئه‌های جدید دشمنان علیه کشور را خنثی سازیم.

استاندار البرز تکریم خانواده شهدا و سرکشی از آنها را از مهمترین وظایف مسؤولان دانست و افزود: باید یاد و خاطره شهدا برای همیشه تاریخ زنده بماند.

طهایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز دشمن با راه‌اندازی جنگ دیگری در نظر دارد تا به اهداف شوم خود برسد، ادامه داد: بصیرت، ‌آگاهی و هوشیاری جوانان امروز لازمه خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.

وی جنگ نرم را از مهمترین توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و بیان داشت: باید در برابر این توطئه دشمن آگاهانه و هوشیارانه‌تر از قبل عمل کرد و اجازه نداد که این ترفند دشمنان ضربه‌ای به آرمان‌ها و اهدافمان وارد کند.

گفتنی است در این سفر یکروزه قرار است استاندار البرز تعدادی از پروژه‌های عمرانی این شهرستان را افتتاح کند.

نمازخانه کرکبود، سالن ورزشی جوستان و بازدید از روند اجرای روکش آسفالت جوستان از جمله طرح‌های هفته دولت در طالقان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار