توسط حامیان طرح اکرام شهرستان تفت انجام شد
کد خبر: ۲۸۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۲ 28 August 2016
به گزارش تابناک یزد، اهدا 200 میلیون ریال کالا و اقلام خوراکی به ایتام تفتی / ارائه خدمات حقوقی و مشاوره ای رایگان به ایتام مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفت از اهدا 200 میلیون ریال کالا و اقلام خوراکی به ایتام توسط حامیان نیکوکار طرح اکرام از ابتدای سال 95 تا کنون خبر داد.

"محمد حسن وراثی" با بیان اینکه طرح اکرام ایتام  از جمله طرح های مشارکتی این نهاد است، افزود: طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های فعّال در حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد است که بر اساس آن خیران می‌توانند با پرداخت حداقل 300هزار ریال به صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم تحت پوشش را عهده دار شوند.

وی با تاکید بر اینکه تعدادی ازحامیان نیکوکار طرح اکرام ایتام که در زمینه مسائل حقوقی و مشاوره ای فعالیت دارند، نسبت به ارائه خدمات رایگان به ایتام و نیازمندان متعهد شدند، افزود: هم اکنون700  نفر از خیران و حامیان نیکوکار حمایت مادی و معنوی 60 یتیم تحت پوشش کمیته امداد شهرستان تفت را در قالب طرح اکرام عهده دار هستند.

مدیر کمیته امداد شهرستان تفت با بیان اینکه حامیان خیر در 4 ماهه نخست سال جاری400 میلیون ریال کمک نقدی به حساب ایتام واریز کردند، اظهارکرد: میزان کمک های انجام شده در طرح اکرام نسبت به مدت مشابه سال قبل90 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده به ایتام تحت حمایت افزد: اجرای برنامه های فرهنگی و برگزاری اردوهای تفریحی-زیارتی برای ایتام از جمله فعالیت های کمیته امداد در طول سال خصوصا فصل تابستان است که در تقویت روحیه نشاط و معنوی ایتام و تکریم آنان موثر است.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، وراثی با بیان اینکه در سال گذشته افزون بر 4 میلیارد و 195 میلیون ریال بصورت نقدی و غیر نقدی توسط حامیان طرح اکرام به ایتام اهدا شده است، خاطر نشان کرد: خیران و نیکوکاران می توانند با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، بعنوان حامی عهده دار حمایت مادی ومعنوی ایتام وخانواده های نیازمند شوند و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار