همزمان با دومین روز از ایام گرامیداشت هفته دولت در آیینی با حضور محمدرضا مروارید استاندار ایلام، چهار طرح خدماتی و عمرانی در شهرستان ملکشاهی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰ 24 August 2016

به گزارش تابناک ایلام؛روکش آسفالت جاده ملکشاهی به مهران، روکش آسفالت ملکشاهی به میمه، ساماندهی بلوار ورودی شهر ارکواز، مخزن آب شرب شهر دلگشا و ایستگاه اتوماتیک هواشناسی ملکشاهی طرح هایی هستند که بهره برداری از آنها امروز آغاز شد.

طرح روکش آسفالت جاده ملکشاهی - میمه و ملکشاهی به مهران در مجموع به طول 36 کیلومتر با 50 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شهرستان توسط اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام انجام شده است.

همچنین طرح ساماندهی بلوار ورودی شهرهای ارکواز و دلگشا نیز با 25 میلیارد ریال اعتبار شامل احداث بلوار، فضای سبز، موزاییک فرش پیاده روها، جدول گذاری و روشنایی معابر امروز به بهره برداری رسید.

نخستین ایستگاه هواشناسی تمام خودکار استان ایلام در شهرستان ملکشاهی طرح دیگری بود که با حضور مروارید استاندار ایلام بهره برداری از آن آغاز شد.

برای اجرای این ایستگاه هواشناسی که نیروی انسانی نقشی در ثبت و بررسی آمارهای آن ندارد، 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان هواشناسی استان ایلام هزینه شده است.

بهره برداری از مخزن آب شهر دلگشا با ظرفیت یک هزار متر مکعب در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع نیز آغز شد که برای اجرای آن هشت میلیارد ریال هزینه شده و مشکل تامین آب شرب چهار هزار نفر از ساکنان این شهر را بر طرف می کند.

استاندار ایلام و جمعی از مسئولان اجرایی استان ایلام در بدو ورود به شهرستان ملکشاهی با حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ این شهیدان، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشتند.

دیدار با خانواده معظم شهید احمد ارسن از شهدای دولت در شهرستان ملکشاهی پایان بخش سفر محمدرضا مروارید و هیات همراه به این شهرستان بود.

به گزارش تابناک ایلام، در ایام گرامیداشت هفته دولت در مجموع 25 طرح با 150 میلیارد ریال اعتبار در بخش های کشاورزی، خدماتی، عمران شهری و روستایی و آموزشی شهرستان ملکشاهی افتتاح شده یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار