نایب رئیس هیات کونگ فوی بانوان ایلام گفت: تیم کونگ فوی بانوان ایلام با وجود فعال بودن و وجود ورزشکاران با استعداد به دلیل نداشتن حامی مالی از حضور در لیگ برتر باز مانده است.
کد خبر: ۲۸۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰ 24 August 2016

به گزارش تابناک ایلام؛سمیه شعبانی اظهار کرد: کونگ فوی بانوان ایلام از فعال ترین ورزش ها در استان است و ورزشکارانی ایلامی این رشته در سطح ملی و بین المللی برجسته و صاحب عنوان هستند اما به دلیل نداشتن اسپانسر مالی نمی توانند در مسابقات لیگ برتر حضور یابد.

وی افزود: بیش از 200 ورزشکار سازمان یافته در رده های مختلف سنی در این رشته ورزشی فعالیت دارند و تمرین خود را در خانه کونگ فوی ایلام انجام می دهند.

شعبانی عنوان کرد: این رشته ورزشی از نظر امکانات در سطح مطلوبی قرار دارد اما به دلیل افزایش متقاضیان این رشته سالن خانه کونگ فو جوابگوی تمرینات و آموزش این افراد را نیست و در آینده نزدیک سالن تمرینات این تیم به قلاویزان انتقال می یابد.

وی در خصوص استعداد یابی این رشته پرطرفدار گفت: استعداد یابی از مدارس شروع می شود به این صورت که ابتدا این رشته به دانش آموزان معرفی و در صورت تمایل با 50 درصد تخفیف به سالن دعوت و شناسایی افراد مستعد در زمان آموزش و تمرینات صورت می گیرد و پس از تایید به تیم دعوت می شوند.

شعبانی یادآور شد: در رقابت های قهرمانی کونگ فوی بانوان استان نیز که با حضور 110 بانوی ورزشکار به مدت دو روز در محل سالن ورزشی شهدای قلاویزان برگزار شد تیم ایلام ج با کسب 159 امتیاز مقام اول را کسب کرد.

وی اعلام کرد: شرکت کنندگان در قالب تیم هایی از شهرستان های سطح استان در این رقابت ها حضور پیدا کردند وتیم ایلام ب با کسب 108 امتیاز مقام دوم و تیم شهرستان ملکشاهی با کسب 93 امتیاز مقام سوم را به نام خود ثبت کردند .

ورزش استان ایلام بدلیل نبود اسپانسرها باعث رنجش مدیران و ورزشکاران شده و باید مدیران ورزشی استان و ورزشکاران هماهنگی بیشتری را باهم داشته تا به پیشرفت ورزش قهرمانی در استان کمک کنند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار