مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام خبرداد؛
مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام به طرح هوشمند سازی مدارس این استان اشاره کرد و گفت: 148 فضا با 334 کلاس درس و 18 میلیارد ریال اعتبار در دولت یازدهم هوشمند سازی شده است.
کد خبر: ۲۸۴۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 24 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام اظهارکرد: در طول سه سال گذشته در مجموع 50 فضای آموزشی با 247 کلاس درس و 275 میلیارد ریال اعتبار ساخته و به بهره برداری رسیده است.
 
سعیدهژبری از افزایش 130 درصدی مشارکت های مردم در ساخت و ساز مدارس در سه سال گذشته خبر داد و افزود: در این مدت افراد خیر و نیکوکار 275 میلیارد ریال برای ساخت مدرسه تعهد کردند.
 
هژبری تاکید کرد: در این مدت در زمینه استاندارد سازی سامانه گرمایشی مدارس نیز 184 فضای آموزشی شامل یک هزار و 254 کلاس درس با اعتبار 38 میلیارد ریالی مجهز به سامانه گرمایشی استاندارد شوفاژ شدند.
 
مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام همچینن به طرح هوشمند سازی مدارس این استان اشاره کرد و گفت: 148 فضا با 334 کلاس درس و 18 میلیارد ریال اعتبار در دولت یازدهم هوشمند سازی شده است.
 
وی کیفیت بخشی مدارس، ایمن سازی فضاها از طریق ساخت فضای محکم و استاندارد و مقام سازی، هویت بخشی به فضای مدارس از طریق معماری ایرانی، اسلامی، استاندارد سازی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، توسعه فضاهای ورزشی، هوشمند سازی مدارس و توسعه خلاقیت های دانش آموزی و توسعه فضای سبز در محوطه مدارس و نقش حیاتی آن در بهبود روحیه دانش آموزان را از اولویت های این اداره برشمرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار