فرماندار دهلران با اشاره به اقدام ها و خدمات دولت یازدهم بر اساس ظرفیت های شهرستان تاکید کرد: دولت تدبیر و امید در جهت خدمت به مردم عزم جدی دارد.
کد خبر: ۲۸۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 24 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛فرماندار دهلران روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: برای آبرسانی به امامزاده ابراهیم قتال(ع) و مجموعه گردشگری آبگرم سه میلیارد و 600 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

امیدعلی سبزی افزود: برای آبرسانی امامزاده ابراهیم قتال (ع) 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و آبرسانی به مجموعه آبگرم نیز یک میلیارد و 100 میلیون ریال هزینه شد.

فرماندار دهلران با اشاره به اقدام ها و خدمات دولت یازدهم بر اساس ظرفیت های شهرستان تاکید کرد: دولت تدبیر و امید در جهت خدمت به مردم عزم جدی دارد. 

سبزی با اشاره به حضور زائران زیاد در حرم امامزاده ابراهیم قتال (ع) گفت: امسال 200 میلیون ریال از اعتبارات شهرستان برای محوطه سازی این امامزاده اختصاص یافته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام نیز در آیین آبرسانی به امامزاده ابراهیم قتال(ع) دهلران تاکید کرد: برای تامین آب شرب زائران حرم امامزاده، خط انتقالی بطول 12 کیلومتر احداث شده است.

حجت الاسلام حسن شهیدی افزود: این طرح با استفاده از نذورات امامزاده و مشارکت سازمان میراث فرهنگی اجرا شده است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دهلران نیز در آیین آبرسانی به مجموعه گردشگری آبگرم گفت: ساماندهی مجموعه آبگرم یکی از اقدام های خوب دولت تدبیر و امید برای توسعه گردشگری است.

فرج فاضلی افزود: امسال از محل اعتبارات شهرستان یک میلیارد و 800 میلیون ریال برای تکمیل زیر ساخت گردشگری مجموعه آبگرم هزینه می شود.

در نخستین روز از هفته دولت نیز بهره برداری از 9 طرح عمرانی و خدماتی شهر دهلران آغاز شده بود.

به گزارش ایرنا، این طرح ها در بخش تامین برق مسکن مهر، توسعه و اصلاح شبکه برق مناطق شهری و راه اندازی کارگاه های تولیدی بود که در مجموع 10 میلیارد و 270 میلیون ریال اعتبار برای آنها هزینه شده است./م
.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار