مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام از كسب چهار رتبه كشوري تیم دانش‌آموزی منتخب این استان در دومین دوره كشوری جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.
کد خبر: ۲۸۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 24 August 2016

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام از كسب چهار رتبه كشوري تیم دانش‌آموزی منتخب این استان در دومین دوره كشوری جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام؛«علی بیرانوند» اظهار کرد: مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمي ويژه دانش‌آموزان دوره اول آموزش متوسطه در 4 محور فعاليت آزمايشگاهي، دست سازه‌ها، احساس واژه‌ها و پژوهش با شركت دانش‌آموزان برتر استان‌ها برگزار شد

.

وی افزود: هدف از اجراي جشنواره نوجوان خوارزمی، ارتقاي دانش، مهارت و نگرش دانش‌آموزان در زمينه پژوهش و شيوه كشف و حل خلاقانه مسائل، فرصت آفريني براي رشد و شكوفايي استعداد و خلاقيت دانش‌آموزان، كيفيت بخشي به فرايند ياددهي و يادگيري، كاربردي كردن دانش و ارتباط دادن آن با نياز جامعه و موقعيت زندگي، توجه به دستاوردهاي علمي و عملي دانش‌آموزان براي ورود به ميدان رقابت‌هاي علمي و تنوع بخشي به محيط هاي يادگيري است.


مدیر کل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: با حضور بيش از 80 درصد دانش‌آموزان دوره اول آموزش متوسطه در مرحله آموزشگاه در سال جاري، 14 گروه از دانش‌آموزان شهرستان‌ها و مناطق تابعه به مرحله استانی راه پیدا یافتند.


بیرانوند یادآور شد: دانش‌آموزان ایلامی موفق به کسب 4 رتبه کشوری به ترتیب رتبه‌های زیر شدند در بخش مسابقات دست سازه‌ها دانش‌آموز «آروین نادری» از شهرستان ایوان مقام دوم، در بخش فعالیت‌های آزمایشگاهی «پردیس محمودی» و «هانیه زارعی» از شهرستان ایوان مقام سوم و دانش‌آموز «نگین الهامی» از شهرستان ملکشاهی در بخش احساس واژه‌ها مقام سوم کشوری را کسب کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار