فرماندارآبدانان گفت: امسال 180 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارای های سرمایه ای به این شهرستان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۲۸۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰ 23 August 2016

به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و بزرگداشت نام و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: 110 میلیارد ریال از این اعتبار در قالب الزام ها و مطالبات معوق این شه رستان در مرکز استان ایلام تقسیم شده است.

عسگری تاکید کرد: مابقی اعتبارات در سرفصل های راه و شهرسازی، آب و خاک، ورزش و تربیت بدنی، فرهنگ و هنر، دین و مذهب، آموزش و پرورش، فنی و حرفه ای، رسانه و اطلاعات عمومی، حمل و نقل، مسکن ایثارگران، منابع طبیعی و آبخیزداری،حمایت ازمحرومان، ساختمان های اداری، کتابخانه عمومی، خدمات شهری و روستایی میان دستگاه های اجرایی توزیع می شود.

فرماندار آبدانان با اشاره به همت دولت یازدهم برای حل مشکلات مردم گفت: مدیران ادارات و دستگاه های دولتی ضمن خودداری از جابجایی اعتبارات تلاش کنند با هماهنگی ادارات کل نسبت به عقد قرارداد و اجرای طرح های مورد نظر و جذب و هزینه درست اعتبار تخصیصی اقدام لازم و به موقع انجام دهند.

عسگری از جذب 60 درصدی اعتبارات عمرانی سال گذشته این شهرستان هم اشاره کرد و یادآور شد: سیاست دولت تدبیر و امید در تظیم بودجه، توجه ویژه به طرح های نیمه تمام و خودداری از شروع هر گونه طرح و پروژه جدید در سال 95است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این میزان اعتبارات، مبالغ قابل توجهی نیز در قالب طرح های ملی به سر فصل های اعتباری این شهرستان تزریق می شود که در صورت تحقق به اطلاع مردم خواهد رسید./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار