محمدرضا مروارید استاندار ایلام با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت.
کد خبر: ۲۸۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵ 23 August 2016

به گزارش تابناک ایلام؛متن پیام محمدرضا مروارید به مناسبت آغاز هفته دولت به این شرح است.
بسم الله الرّحمن الرّحیم

تاریخ انقلاب اسلامی نمونه های بسیاری از عروج پرستوهایی دارد که با عصاره ایمان به خدا، دل در گرو خدمت بی منت به مردم داشتند و دلیل پذیرش مسؤلیت برای آنها، تنها پیگیری اهداف والا و آرمان ها بوده است.

هفته دولت فرصتی است ارزشمند برای تجدید عهد و پیمان ارکان مختلف دولت با شهداء گرانقدرمان بویژه شهیدان رجایی و باهنر که برای تحقق آرمان انقلاب اسلامی از جان عزیز خویش مایه گذاشتند .

بدون شک مسؤلان و مدیران دولت لازم است با الگوگیری از ویژگی های انسانی، اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید را به نحو احسن در دستور کار خود قرار دهند و در راه تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی کوشا باشند

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و عرض تبریک هفته دولت و روز کارمند، از تلاش ها و خدمات صادقانه و بی منت همه اعضاء خانواده دولت به خصوص مسؤلان و کارکنان دولت در استان ایلام و شهرستان ها و بخش های تابعه تقدیر و تشکر می کنم، توفیق روزافزون در عرصه خدمت به نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید توأم با سلامتی و بهروزی برای همه آنها را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

در پایان لازم است از مردم گرانقدر استان که در این هفته با همکاری و همراهی خود به خدمت گزاران خود قوت قلب می دهند، تشکر و سپاسگزاری می کنم./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار