معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: پایش مستمر محیط زیست و رعایت ملاحظه های زیست محیطی در هنگام اجرای طرح های صنعتی در این استان ضروری است.
کد خبر: ۲۸۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 23 August 2016

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: پایش مستمر محیط زیست و رعایت ملاحظه های زیست محیطی در هنگام اجرای طرح های صنعتی در این استان ضروری است.

به گزارش تابناک ایلام؛حشمت اله عسگری روز سه شنبه در نشست ستاد تسهیل و جذب سرمایه گذاری استان ایلام اظهار کرد: نمی توان بخاطر بی توجهی به ملاحظه های زیست محیطی سلامت مردم را به خطر انداخت.

وی افزود: ما به هر قیمتی حاضر به اجرای طرح و تولید در جامعه نیستیم بلکه برای همه ما رعایت قوانین و الزام های زیست محیطی و قانونی و حفظ آنها از ضرورت ها است.

عسگری با بیان اینکه تولید کنندگان نباید انتظار داشته باشند که ما قوانین و الزام ها را زیر پا بگذاریم، تاکید کرد: همه در چارچوب قوانین و وظایف خود برای حفظ سرمایه های هنگفتی که در طرح های تولیدی هزینه شده و تسهیل در روند فعالیت آنها تلاش می کنیم.

وی از مجری طرح کشتارگاه دره شهر خواست که ملاحظه های زیست محیطی را رعایت کند و نسبت به راه اندازی تصفیه خانه و دفع بهداشتی فاضلاب و بهداشت فردی کشتارگاه با دقت و حساسیت ویژه ای با توجه به ارتباط این طرح با سلامت مردم به فعالیت خود ادامه دهد.

عسگری در ادامه نشست از سفر رئیس کل بانک مرکزی به استان ایلام در هفته آینده خبر داد و گفت: بانک های عامل استان دستور العمل ها و بخشنامه هایی که در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی مانع ایجاد می کنند، اعلام کنند تا با پیگیری آنها از طریق رئیس کل بانک مرکزی، راه حل قانونی برای اجرایی کردن سیاست ها و حمایت از واحدهای غیر فعال پیدا شود.

وی اضافه کرد: دولت در راستای فرامین مقام معظم رهبری درصدد حمایت از تولید ملی، ایجاد اشتغال پایدار، فعال شدن چرخ های صنعت و تولید و رونق و شکوفایی اقتصادی است و در این راه نیازمند همکاری بین بخشی همه قوا و بخش های دولتی و خصوصی است.

معاون استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور و استان مشکلات پیش پای تولید برداشته شود.

به گزارش تابناک ایلام، در این نشست مشکلات و مسائل هشت طرح صنعتی و چند طرح کشاورزی استان ایلام با حضور اعضا ستاد تسهیل بررسی شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار