مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت:متخلفان بخش کالا و خدمات طی پنج ماه نخست سال جاری به پرداخت 48 میلیارد و 478 میلیون ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم شدند که تاکنون یک میلیارد و 485 میلیون ریال آن وصول شده است.
کد خبر: ۲۸۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 23 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛نعمت الله بیرانوند اظهار کرد:طی پنج ماه ابتدایی سال 95 ، یک هزار و 502 پرونده تخلف صنفی در حوزه های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان در شعب تعزیرات حکومتی استان ایلام تشکیل شد.

وی افزود: یک هزار و 247 پرونده مربوط به بخش کالا و خدمات، 121 پرونده اختصاص به حوزه قاچاق کالا و ارز و 134 مورد نیز به بخش بهداشت، دارو و درمان تعلق داشته است.

بیرانوند یادآور شد: پرونده های وارد شده به بخش کالا و خدمات رسیدگی شده و 32 پرونده موجود از گذشته نیز مختومه شد که میزان عملکرد این حوزه 102،6 درصد بوده است.

به گفته وی، متخلفان بخش کالا و خدمات طی پنج ماه نخست سال جاری به پرداخت 48 میلیارد و 478 میلیون ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم شدند که تاکنون یک میلیارد و 485 میلیون ریال آن وصول شده است.

وی ادامه داد: 121 پرونده نیز در بخش قاچاق کالا و ارز تشکیل شد که با احتساب 12 پرونده قبلی به 133 پرونده رسیدگی شد که عملکرد 109،9 درصدی را نشان می دهد.
بیرانوند گفت: متخلفان این حوزه نیز به پرداخت جریمه نقدی 12 میلیارد و 35 میلیون ریالی محکوم شدند که طی مدت یاد شده 784 میلیون ریال آن وصول شده است.

وی تاکید کرد: شعب تعزیرات حکومتی ایلام در پنج ماه نخست سال جاری به 134 پرونده در حوزه بهداشت ، دارو و درمان رسیدگی کردند و یک پرونده از قبل نیز مختومه شد.

وی یادآور شد: در این مدت متخلفان این بخش به پرداخت 231 میلیون و 320 هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند که تاکنون 160 میلیون ریال از این مقدار وصول شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام مدت زمان رسیدگی به پرونده های صنفی را در استان 9 روز ، قاچاق کالا و ارز 15 روز و بهداشت و درمان 12 روز اعلام کرد.

بیرانوند افزود: نمایندگی این اداره کل تنها در شهرهای مهران، دهلران، سرابله و دره شهر دایر است و مردم سایر مناطق استان برای بر طرف کردن مشکلات خود باید به نزدیکترین مرکز به این چهار شهر مراجعه کنند ضمن اینکه ایجاد نمایندگی تعزیرات حکومتی در ایوان و آبدانان در دستور کار قرار دارد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار