کد خبر: ۲۸۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰ 22 August 2016


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت که اهتمام لازم برای ارتباط اصولی و مناسب با رسانه ها وجود دارد که البته همراهی و همکاری بیشتر فعالان این بخش نیز ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فتح الله حقیقی در نشست خبری استاندار با اصحاب رسانه که عصر دوشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: تعامل با رسانه ها باید در ابعاد گسترده تری صورت گیرد که درراستای بهره مندی از پیشنهاد، ایده و طرح های اصحاب رسانه درصدد ایجاد اتاق فکر هستیم.

حقیقی با اشاره برگزاری انتخابات در سال آینده و 4 رکن در این امر که باید مد نظر قرار گیرد، اظهار داشت: باید انتخابات رقابتی، متعهدانه، قانونمند و در امنیت کامل برپا شود.

وی ادامه داد: در تمامی ارکان انتخابات تمامی اقشار جامعه سهیم هستند چراکه هر انتخابات 12 مرحله دارد که بر اساس چهار رکن اصلی باید آسیب شناسی و چاره اندیشی صورت گیرد.

معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: در استان البرز با یاری مردم، پس از هفته دولت برای آسیب شناسی انتخابات ورود خواهیم کرد و از بضاعت و علم اصحاب رسانه استفاده می شود و در این راستا ضمانت می دهیم که انتخابات در سلامت کامل بر قرار شود.

وی افزود: استانداری باید پرتال بسیار قوی برای اطلاع رسانی داشته باشد که در این زمینه قراردادی با شرکتی بسته شده که این امکان ظرف سه ماه آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

حقیقی در پاسخ به سوالی درباره حادثه مسموم شدن چند کودک در یکی از استخرهای استان، افزود: در این خصوص باید موانع ریشه یابی و حل شود چراکه تعطیل کردن این واحد چاره کار نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار