استاندار هرمزگان با بیان اینکه در امر مقابله با قاچاق کالا بايد اساس کار را بر امور اطلاعاتی و شناسایی سرباندها و مافیا قرار دهیم، تصريح كرد: برخوردهای جزئی و سنتی در امر مقابله با قاچاق، نتيجه بخش نيست و نياز است به طور ريشه اي با اين پديده مبارزه كنيم.
کد خبر: ۲۸۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 20 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، دكتر جاسم جادری در هشتمين نشست کمیسیون برنامه ‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان، عنوان كرد: هرمزگان در مبحث مقابله با قاچاق کالا از نظر عملکردی به مدت سه سال پیاپی است که در رتبه نخست کشوری قرار دارد و امروز همه در کشور می دانند که هرمزگان در مقابله با قاچاق سرآمد است.
 
وي ادامه داد: برگزاری هشتمین نشست از این کمیسیون نشان از جلو بودن از برنامه‌ دارد و این امر جای تقدیر دارد.
 
استاندار هرمزگان با بيان اينكه در قوانین موجود اصل بر صادرات و فروش کالاهای مکشوفه قاچاق است، افزود: اگر کالاها این شرایط را داشته باشند، نباید مورد امحا قرار گیرند.
 
جادری با بیان اینکه در امر مقابله با قاچاق کالا بايد اساس کار را بر امور اطلاعاتی و شناسایی سرباندها و مافیا قرار دهیم، تصريح كرد: برخوردهای جزئی و سنتی در امر مقابله با قاچاق، نتيجه بخش نيست و نياز است به طور ريشه اي با اين پديده مبارزه كنيم.
 
وی در ادامه ضمن تبریک هفته دولت، اضافه کرد: با بهره‌گیری از این فرصت باید در امر اطلاع‌رسانی از دستاوردهای دولت و نظام تلاش بیشتری داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار