رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از میزبانی قم از مسابقات تنیس روی میز نونهالان پسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۸۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 19 August 2016
به گزارش تابناک قم، محمد عموییان اظهار داشت: بر اساس نظر فدراسیون تنیس روی میز و موافقت با درخواست هیئت تنیس روی میز استان قم، رقابت‌های قهرمانی نونهالان زیر ۱۲ سال کشور روزهای ۳ الی ۵ شهریورماه در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: با پایان مهلت ثبت نام تیم‌ها، برای حضور در این پیکارها ۲۷ تیم اعلام آمادگی کردند که در ۸ گروه ۳ و ۴ تیمی به رقابت می‌پردازند و تیم تنیس روی میز قم نیز در این مسابقات حضور دارد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت:  قرعه کشی این رقابت‌ها نیز روز پنج‌شنبه در محل فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد و گروه بندی مسابقات مشخص شد و تیم تنیس روی میز قم در آخرین گروه این پیکارها جای گرفت.

عموییان بیان داشت: در گروه هشت مسابقات تنیس روی میز پسران نونهال کشور، تیم تنیس روی میز قم با آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد و سمنان مسابقه خواهد داد.

وی عنوان کرد: مسابقات قهرمانی نونهالان پسر کشور در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار می‌شود که در بخش تیمی، تیم‌های اول و دوم گروه برای رده‌های اول تا شانزدهم و تیم‌های سوم و چهارم گروه‌ها برای کسب رتبه‌های هفدهم به بعد مسابقه می‌دهند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: استان قم در حال حاضر نقش مهمی در مشارکت در رویدادهای ملی و کشوری تنیس روی میز دارد و بخش مهمی از رویدادهای پایه تنیس روی میز کشور در ۲ سال اخیر در قم برگزار شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار