فرماندار چرداول خبرداد؛
فرماندار چرداول در نشست شورای اداری این شهرستان گفت:به مناسبت هفته دولت 22پروژه با اعتباری بالغ بر 110میلیارد ریال(ازمحل اعتبارات استانی) درشهرستان چرداول کلنگ زنی یا به بهره برداری می رسد
کد خبر: ۲۷۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸ 17 August 2016
فرماندار چرداول گفت:از بین بردن وحدت جامعه اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار جدی دشمنان نظام اسلامی قرار داشته اما پیوند ناگسستنی مردم ومسئولین مانع از تحقق این هدف شوم آنان  شده است.

به گزارش تابناک ایلام،پرویز کولانی در نشست اداری شهرستان چرداول اظهار کرد: یکی از مهمترین دلایل شکست دشمنان نظام اسلامی در عرصه های گوناگون نظامی ،فرهنگی واقتصادی وجود وحدت ناگسستنی بین آحاد مردم ومسئولین نظام بوده ،ولی دشمن برای شکستن این وحدت ونیل به برنامه های شوم خود هیچگاه بیکار ننشسته است.

رییس شورای اداری شهرستان چرداول،با اشاره به نقش  رهبری وولایت فقیه بعنوان محور این وحدت افزود:در نظام ما وحدت مردم یک محور وستون مقاوم بنام رهبری وجایگاه ولایت فقیه است که حرکت در این مسیر استحکام وحدت وشکست توطئه های دشمنان را بدنبال دارد.

کولانی در ادامه به اهمیت تبیین دستاوردهای دولت تدبیر وامید در هفته دولت اشاره کرد وگفت:هفته دولت فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای دولت تدبیر وامید در طول سه ساله اخیر است ومدیران دستگاههای اجرایی وظیفه دارند در این راستا از ظرفیت رسانه های شهرستان واستان بهره مند شوند.

فرماندار چرداول بیان داشت:از آنجاییکه درنظام اسلامی ، دولت وحکومت از هم جدا نیستند تشریح دستاوردهای دولت رضایتمندی مردم واستحکام پایه های نظام را بدنبال دارد ،بنابراین تلاش مغرضانه عده ای بمنظور تضعیف وتخریب دولت ،غیرقابل توجیه است.

کولانی با تشریح  طرحهای در دست اقدام در شهرستان چرداول گفت:به مناسبت هفته دولت 22پروژه با اعتباری بالغ بر 110میلیارد ریال(ازمحل اعتبارات استانی) درشهرستان چرداول کلنگ زنی یا به بهره برداری می رسد،این درحالیست که پروژه های بسیارمهم دیگری نیز از محل اعتبارات ملی در حال اجراست که در درازمدت اثرات آن برای مردم ملموس تر خواهد شد.

فرماندار چرداول در پایان این نشست عنوان کرد: اقدامات دولت در حوزه سرمایه گذاری بی نظیراست وبزودی اثرت اقتصادی واجتماعی این طرحها در شهرستان نمایان خواهد شد.

درپایان این نشست از حمید گراوند رییس شورای اسلامی شهرسرابله بخاطر تعامل مناسب با دستگاههای اجرایی وتلاش برای رفع مشکلات مردم با اهدای لوح تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار