کد خبر: ۲۷۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶ 17 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ،فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) از اجرای ۱۲۶ هزار میلیارد پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیا در کشور خبر داد.

 سردار عبادالله عبداللهی شامگاه سه شنبه در همایش معرفی ظرفیتهای اقتصادی لرستان در سخنانی با بیان اینکه طی نامه ای به رئیس جمهور، ستاد نیروهای مسلح و دفتر مقام معظم رهبری اعلام کرده ایم که طی دو سال می توانیم ۶۵ پروژه را در کشور به اتمام برسانیم اظهار داشت: از این تعداد ۵۵ پروژه تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید.

وی با بیان اینکه اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این تعداد پروژه در کشور ۱۲۶ هزار میلیارد تومان است عنوان کرد: هم اکنون میزان پیشرفت فیزیکی این تعداد پروژه در کشور بین ۷۵ تا ۸۰ درصد است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) بیان داشت: اجرا و بهره برداری از این ۶۵ پروژه برای کشور بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد تومان درآمدزایی خواهد داشت.

سردار عبدالهی بیان داشت: یکی از پروژه های در دست اجرای قرارگاه خاتم الانبیا در کشور، پروژه «ستاره خلیج فارس» در بندر عباس بوده که در ۷۰۰ هکتار عملیاتی می شود.

وی با بیان اینکه اگر این پروژه به اتمام برسد علاوه بر تامین بنزین کشور، می توانیم صادرات بنزین را نیز داشته باشیم افزود: از این پروژه بیش از ۶۰ میلیون لیتر بنزین استحصال می شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه از مجموع ۶۵ پروژه در دست اجرای قرارگاه خاتم الانبیاء سه تا چهار پروژه مربوط به لرستان است عنوان کرد: این پروژه ها شامل سد روردابر الیگودرز،   طرح تسعه فرودگاه خرم آباد، پروژه انتقال آب کاکارضا به شهر خرم آباد و آزاد راه خرم آباد - اراک است.

سرار عبدالهی با بیان اینکه هم اکنون ۱۳ هزار میلیارد تومان پروژه در لرستان در حال اجرا داریم گفت: در این راستا از همه مدیران دستگاههای اجرایی لرستان می خواهیم که با همدلی و همزبانی زمینه رشد و توسعه لرستان را فراهم آورند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار