رئیس سازمان جهادکشاورزی ایلام گفت:سیستم آبیاری نواری پیپ، برقی کردن و تجهیز چاه های آب کشاورزی، فرآوری غلات، ایجاد پنل خورشیدی، مرغداری گوشتی، گاوداری شیری، آبخیزداری و ساختمان های اداری از دیگر پروژه هایی است که در هفته دولت امسال مورد بهره برداری یا کلنگ زنی قرار می گیرد.
کد خبر: ۲۷۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰ 15 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛محمدتراب میری اظهار کرد:مبلغ 86 میلیارد و 154 میلیون ریال اعتبار برای 28 طرح آماده بهره برداری یا کلنگ زنی این سازمان در هفته دولت امسال هزینه شده است.

وی افزود:اجرای این طرح ها موجب اشتغال زایی مستقیم 458 نفر، تثبیت شغل 451 نفر و بهره مندی 12هزار و 429 خانوار می شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی ایلام گفت:این پروژه ها در بخش های مختلفی اجرایی می شود که اجرای شبکه برق وپمپاژ آبیاری، عملیات برقی کردن و تجهیز چاه های آب کشاورزی، سیستم آبیاری تحت فشار بارانی و قطره ای از جمله این طرح ها است.

به گفته وی سیستم آبیاری نواری پیپ، برقی کردن و تجهیز چاه های آب کشاورزی، فرآوری غلات، ایجاد پنل خورشیدی، مرغداری گوشتی، گاوداری شیری، آبخیزداری و ساختمان های اداری از دیگر پروژه هایی است که در هفته دولت امسال مورد بهره برداری یا کلنگ زنی قرار می گیرد.

میری یادآور شد: این طرح ها در نقاط مختلف استان پراکنش دارند و موجب شکوفایی و رونق اقتصاد و اشتغال زایی استان در حوزه کشاورزی می شوند.

وی تاکید کرد: تغییرالگو و اصلاح شیوه کشت محصولات کشاورزی، استفاده بهینه از منابع به ویژه حامل های انرژی و آب، به کارگیری تجهیزات نوین، ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی از اهداف و سیاست های سازمان جهاد شاورزی استان ایلام برای افزایش بهره وری و دست یابی به محصول با کیفیت است.

درهفته جهاد کشاورزی امسال نیز این سازمان با افتتاح یا کلنگ زنی 47 طرح زیربخش کشاورزی با مبلغ چهارهزار و 578 میلیارد و 168 میلیون ریال برای طرح های خدماتی و تولیدی موجب اشتغال زایی 29 هزار و 127 نفر شد.

در تقویم ملی کشور از دوم تا هشتم شهریورماه هر سال به نام هفته دولت تثبت شده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار