درنشست هماهنگی یگانهای انتظامی استان مطرح شد؛
سردار "نورعلي ياري" در نشست هماهنگي يگان هاي انتظامي استان در اربعين اظهار داشت: برقراري امنيت زائران اربعين حسيني در سال هاي اخير مهمترين ويژگي اين مراسم بزرگ بوده است.
کد خبر: ۲۷۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶ 15 August 2016

فرمانده انتظامي استان با تأکيد بر ضرورت برنامه ريزي منسجم و تلاش جهادي براي اربعين گفت: بهسازي و دو بانده کردن محورهاي مواصلاتي منتهي به مرز مهران بايد در اولويت برنامه هاي مسئولان قرار گيرد.

به گزارش تابناک ایلام ، سردار "نورعلي ياري" در نشست هماهنگي يگان هاي انتظامي استان در اربعين اظهار داشت: برقراري امنيت زائران اربعين حسيني در سال هاي اخير مهمترين ويژگي اين مراسم بزرگ بوده است.

وي با اشاره به برخي اشکالات و کمبودها در اين مراسم طي دو سال گذشته بر ضرورت برنامه ريزي منسجم و تلاش جهادي تأکيد کرد و گفت: با وجود تلاش هاي صورت گرفته ، جاده هاي استان ظرفيت کافي و کامل براي حجم زياد زائران حسيني در اربعين را ندارد.

فرمانده انتظامي استان ايلام در ادامه خواستار توجه جدي مسئولان به موضوع دو بانده کردن مسيرهاي منتهي به مرز مهران شد و گفت: بهسازي جاده هاي استاني نقش مهمي در کاهش حوادث رانندگي در ايام اربعين خواهد داشت.

نيازمندي هاي اربعين اولويت بندي شود

سردار "سيد صادق حسيني" فرمانده سپاه اميرالمومنين (ع) ايلام در اين نشست با تأکيد بر مشارکت سپاه پاسداران در تأمين امنيت زائران حسيني در اربعين گفت: بايستي نيازمندي هاي اربعين از هم اکنون اولويت بندي شده و بر اساس برنامه زمان بندي اجرايي شود.

وي با اشاره به معايب و محاسن سال هاي اخير در برگزاري مراسم اربعين اظهار داشت: تلاش ها بايستي در راستاي تسهيل در سفر زائران تشديد شود.

فرمانده سپاه اميرالمومنين (ع) در ادامه بر ضرورت ساماندهي ايستگاه هاي صلواتي و پارکينگ هاي شهر مهران در مسير تردد زائران تأکيد کرد و گفت: پيش بيني هاي لازم براي حجم زياد زائران حسيني در پارکينگ ها و اسکان آنها بايستي از هم اکنون انجام شود.

استمرار ملاقات هاي مرزي براي اربعين

سرهنگ" يدا.. شرفي" جانشين مرزباني استان ايلام نيز در اين نشست طي سخناني با اشاره به امنيت مطلوب در مرزها با کشور عراق گفت: مرزباني برنامه ريزي هاي خود را از ماه هاي اخير آغاز کرده و مصمم است در کنار ساير يگان هاي نظامي و انتظامي ، امنيت اربعين را به صورت کامل محقق کند.

وي با تأکيد بر استقرار تجهيزات فني و تخصصي در پايانه مرزي مهران گفت: مرزباني از امکانات ويژه اي براي کنترل مرزها در ايام اربعين استفاده خواهد کرد.

جانشين مرزباني استان ايلام گفت: ملاقات هاي مرزي بين مرزبانان دو کشور ايران و عراق از ماههاي اخير آغاز شده و تا حصول هماهنگي کامل در زمينه سفر زائران اربعين حسيني ادامه خواهد يافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار