کد خبر: ۲۷۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸ 15 August 2016


استاندار البرز گفت: رسیدن به خودکفایی در سایه حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در حاشیه جلسه مدیران فنی و حرفه‌ای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای رسیدن به خودکفایی بیشتر و تحقق شعار امسال انجام دهیم، حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی است.

وی ادامه داد: استان البرز با داشتم 3500 واحد تولیدی و صنعتی به عنوان قطب صنعت محسوب می‌شود، ‌اما در گذشته به دلیل مشکلات بسیار زیاد برای این واحدها، ‌برخی از صنایع تعطیل و نیمه‌تعطیل شده‌اند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: در این راستا با تشکیل ستاد رفع موانع تولید مقرر شده است که اینگونه صنایع شناسایی شده و اقدامات لازم برای رفع مشکلات آنها انجام شود.

طهایی بیان داشت: براین اساس هم‌اکنون کارشناسان و تیم‌های نظارتی ستاد رفع موانع تولید این‌گونه صنایع را شناسایی کرده و در اسرع وقت این واحدها به چرخه تولید بازمی‌گردند.

وی با اعلام اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی فعال نیز باید تولیدات خود را کیفی‌تر کنند، افزود: با این اقدام می‌توانند در جذب مشتری گام‌های اساسی برداشته و مردم دیگر به سمت خرید کالاهای ایران رفته و کالاهای خارجی را خریداری نکنند.

استاندار البرز تأکید کرد: فرهنگ‌سازی در زمینه خرید و استفاده از کالاهای ایرانی نیز باید به عنوان یکی از مهمترین اقدامات باشد تا بتوانیم در عرصه اقتصادی نیز پیشرفت داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار