معاون توسعه پیشگیری بهزیستی ایلام گفت: پیش بینی می شود در اجرای طرح آگاه سازی پیشگیری از معلولیت ها که از مهرماه آغاز و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۲۷۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 15 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛"ایوب مروتی"اظهار کرد: این طرح با تاکید بر گسترش آموزش های پیشگیری از معلولیت ها ویژه دانش آموزان و گروه سنی تا 45 سال اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح برای دانش آموزان دختر و پسر سال دوم و سوم مقطع متوسطه دوم با همکاری آموزش و پرورش و برای گروه سنی تا 45 سال با مشارکت موسسه های مردم نهاد که با گروه های مردمی مختلف ارتباط دارند، اجرا می شود.

مروتی با بیان اینکه جزوه های آموزشی این طرح بین شرکت کنندگان توزیع می شود، گفت: آموزش های این طرح شامل دانستنی های دوران بارداری، مشاوره ژنتیک، پیشگیری از انواع بیماری های معلولیت زا و چگونگی پیشگیری از انواع معلولیت ها خواهد بود.

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی ایلام اضافه کرد: پیش بینی می شود در اجرای این طرح که از مهرماه تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت 10 هزار نفر زیر پوشش قرار گیرند.

وی یادآور شد: این طرح با هدف افزایش آگاهی افراد برای پیشگیری از معلولیت ها در جامعه با بهره گیری روش های ساده آموزشی در مناطق شهری و روستایی استان اجرا خواهد شد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار