در پایان هشتمین روز از رقابت‌های المپیک برزیل، کاروان آمریکا همچنان در صدر جدول توزیع مدال‌ها قرار دارد و ایران با کسب دومین نشان طلا به رده بیست و یکم صعود کرد.
کد خبر: ۲۷۷۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸ 14 August 2016
به گزارش تابناک مازندران به نقل از مهر از ریودوژانیرو،در هشتمین روز از رقابتهای سی و یکمین دوره بازیهای المپیک برزیلمدالهای رنگارنگی در رشته های دوومیدانی، بوکس، دوچرخه سواری پیست، وزنه برداری، تیراندازی، تنیس و آخرین روز از برگزاری رقابتهای رشته های شنا، روئینگ و ترامپولین توزیع شد
 
در پایان این روز آمریکا با ۶۱ مدال شامل ۲۴ مدال طلا، ۱۸ نقره و ۱۹ برنز در صدر جدول ایستاد. چین با ۴۱ مدال شامل ۱۳ مدال طلا، ۱۱ نقره و ۱۷ برنز در رده دوم است. بریتانیایی که از روز گذشته به رده سوم جدول صعود کرده اند در روز هشتم با افزایش مدالهای خود به عدد  ۳۰ جایگاه سوم را حفظ کرده است. این کشور هم اکنون صاحب ۱۰ مدال طلا، ۱۳ نقره و ۷ برنز است.  کشورهای آلمان، ژاپن، روسیه، استرالیا، کره جنوبی نیز در رده های بعدی قرار دارند.
 
ایران در پایان روز هشتم با کسب دومین مدال طلای خود در مجموع با دو نشان طلا به رده بیست و یکم صعود کرد. هم اکنون ایران بعد از کشورهای چین، ژاپن، کره جنوبی و تایلند در بین کشورهای آسیایی پنجم است .
 
برزیل میزبان بازیها در آخرین روز رقابتهای جودو صاحب یک نشان برنز دیگر شد و جمع مدالهای خود را به عدد چهار رساند و در رده بیست و ششم قرار گرفته است. 

برچسب ها: المپیک ریو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار