مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های ایلام گفت:با توجه به مانع‌شدن عربستان سعودی از برگزاری کنگره حج مسئولان و دستگاه‌ها باید مهران را برای حجم عظیم زائران اربعین آماده کنند.
کد خبر: ۲۷۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸ 14 August 2016

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های ایلام گفت: از سال گذشته تاکنون اقدامات خوبی در راستای توسعه زیرساخت‌های مهران برای اربعین انجام‌شده اما با توجه حجم زائران جوابگو نیست.


به گزارش تابناک ایلام؛«مهرداد جهانی» با توجه به مانع‌شدن عربستان سعودی از برگزاری کنگره حج مسئولان و دستگاه‌ها باید مهران را برای حجم عظیم زائران اربعین آماده کنند.


وی بابیان اینکه از سال گذشته تاکنون اقدامات خوبی در راستای توسعه زیرساخت‌های مهران برای اربعین انجام‌شده اما با توجه حجم زائران جوابگو نیست، افزود: مرز مهران امسال از سال گذشته شلوغ‌تر خواهد بود.


جهانی با تأکید بر اینکه مسئولان باید به فکر خدمات رفاهی بیشتر ازجمله سرویس بهداشتی،مکان استرحت و آماده کردن جاده‌ها برای زائران اربعین باشند خاطرنشان کرد: زائران به دلیل امن بودن و کوتاه بودن مسیر تا کربلا مرز مهران را انتخاب می‌کنند.


مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های ایلام ادامه داد: در حال حاضر عبور روزانه حدود 5 هزار نفر زائر کشورهای مختلف از پايانه مرزي مهران این مرز را به معنای واقعی به یک مرز بین‌المللی تبدیل کرده و نیازمند توجه جدی توسعه زیرساخت‌ها است.


وی با اشاره به اینکه مهمان‌نوازی و پذیرایی خودجوش مردم ایلام از زائران بسیاری از کمبودهای استان را درزمینهٔ اربعین جبران می‌کند و زائران علی‌رغم تحمل برخی سختی‌ها به دلیل نبود زیرساخت کافی، بازهم مرز مهران را انتخاب می‌کنند، تصریح کرد: با تمام توان برای رفع مشکلات اربعین و تسریع در ایجاد رفاهیات زائران تلاش می‌کنیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار