رئیس پلیس فتا قزوین به تجار و توریست های ایرانی ،برای جلوگیری از کلاهبرداری به روش اسکیمینگ در کشور های همسایه هشدار داد.
کد خبر: ۲۷۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 13 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سرهنگ دوم فخرالدین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی شکایت شخصی مبنی بر کلاهبرداری و برداشت ۴۰۰ میلیون ریال از حساب وی در یکی از کشورهای همسایه موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی های فنی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، توریست ها و تجار ایرانی که برای مسافرت یا تجارت به کشورهای همسایه سفر می کنند از سوی افرادی در این کشورها مورد کلاهبرداری و سرقت حساب های بانکی به روش اسکیمینگ قرار می گیرند.

توکلی به همه افرادی که قصد سفر به این کشورها را دارند توصیه کرد : قبل از سفر به اندازه نیاز خود ارز تهیه تا مجبور نشوند در کشورهای مقصد اقدام به تهیه ارز کرده  یا اگر نیاز به خرید ارز داشتند از مراکز معتبر و قانونی ارز خریداری و نهایت دقت را داشته تا مورد کلاهبرداری قرار نگیرند.

رئیس پلیس فتا قزوین ادامه داد: هموطنان عزیز در مسافرت های خارجی هنگام خرید کالا، کارت بانکی خود را در اختیار متصدی فروش قرار نداده و شخصا نسبت به کشیدن کارت و وارد کردن اطلاعات مالی خود اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار