نماینده مردم بابلسر در مجلس در عیادت از بهادر مولایی:
نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مسؤولان توجهی به وضعیت درمانی بهادر مولایی ندارند گفت: طبق دستور هیأت دولت تمامی قهرمانان آسیایی و جهانی در دستگاه‌های دولتی استخدام می‌شوند.
کد خبر: ۲۷۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 12 August 2016
به گزارش تابناک مازندران،  پنج‌شنبه‌شب نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر و جمعی از ورزشکاران این شهرستان از بهادر مولایی قهرمان وزنه‌برداری جهان که در ماه اخیر بر اثر سانحه تصادف مصدوم شد، دیدار کردند.
 
 
در این دیدار پدر بهادر مولایی از وضعیت نامطلوب درمان، نداشتن امکانات مادی، بی‌توجهی فدراسیون و مسؤولان کشوری نسبت به شرایط روحی و جسمی بهادر انتقاد کرد و افزود: جای بسی تاسف است که از زمان بروز حادثه تاکنون به‌جز مسؤولان شهرستان هیچ یک از مسؤولان استانی و کشوری از وضعیت سلامتی بهادر جویا نشدند.
 
 
 
حمید مولایی تصریح کرد: مسؤولان هیچ‌گونه امکانات درمانی برای بهادر در نظر نگرفتند و از آنجا که بخشی از درمانش باید در تهران صورت گیرد هیچ مسؤولی برای پیگیری معرفی نشده است.
 
وی در پایان از تلاش و زحمات ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر و همه ورزشکاران و ورزش‌دوستان شهرستان و آقایان قریشی و کیهانی پزشکان معالج بهادر تقدیر و تشکر کرد.
 
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار نیز در این دیدار گفت: مدیر شبکه بهداشت و درمان بابلسر موظف است به تمام مشکلات پزشکی بهادر رسیدگی کرده و هر تصمیم پزشکی که موجب تسریع در درمان وی شود، تلاش کند.
 
ولی‌الله نانواکناری تصریح کرد: مسؤولان استانی و کشوری موظف هستند تمام امکانات درمانی بهادر را فراهم کرده و امکان درمان وی را در تهران و استان مهیا کنند.
 
وی در پایان در پاسخ به انتقاد بهادر از بی توجهی مسؤولان، مشکلات مادی و نداشتن حقوق ثابت گفت: طبق دستور هیأت دولت تمامی قهرمانان آسیایی و جهانی در دستگاه‌های دولتی استخدام می‌شوند.

فارس
برچسب ها: بهادر مولایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار