فرمانده یگان ویژه قم خبر داد
فرمانده یگان ویژه استان قم از نمایش فیلم "بن‌بست" ساخته یگان ویژه استان قم در هفته نیروی انتظامی خبر داد.
کد خبر: ۲۷۵۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶ 10 August 2016
به گزارش تابناک قم، حسن رودباری آملی پیش از ظهر امروز در نشست‌خبری که در ستاد فرماندهی یگان ویژه قم برگزار شد، با اشاره به جایگاه رسانه در ایجاد امنیت پایدار در جامعه اظهار داشت: نقش رسانه‌ها در ایجاد تعامل پلیس و مردم و تأمین امنیت روانی جامعه بسیار پررنگ است و رسانه‌ها مانند پل ارتباطی بین پلیس و مردم برای تحقق و حفظ امنیت و آرامش هستند.

وی بابیان اینکه یگان ویژه در زمان دفاع مقدس در قالب گردانی به‌عنوان "موسی بن جعفر" تشکیل شد، خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال جوانان، گردان به تیپ و بعدازآن به لشگر 28 روح‌الله افزایش پیدا کرد.

فرمانده یگان ویژه استان قم تصریح کرد: یگان ویژه در کشور به‌صورت احتیاط وجود دارد و در زمان بروز مأموریت‌های اصلی مانند کنترل اجتماعات غیرقانونی، گروگان‌گیری، مبارزه با تروریسم و غیره مانند بازویی پرتوان در ناجا با واکنش سریع برای کمک به ایجاد اقتدار درصحنه حاضر می‌شود.

وی ایجاد امنیت ورزشگاه یادگار امام(ره) را از مأموریت‌های غیرذاتی یگان ویژه قم دانست و افزود: رویکرد اجتماعی محور اصلی فعالیت‌ها و مأموریت‌های در پشتیبانی طرح‌های نیروی انتظامی توسط یگان ویژه است.

رودباری آملی ادامه داد: یگان ویژه در آموزش و مأموریت‌ها با آمادگی جسمانی، آمادگی عملیاتی و آمادگی علمی و بصیرتی در برخورد قاطع با مجرمان و عبورکنندگان از خط قرمز انجام خدمت می‌کند.

وی عنوان کرد: یگان ویژه در مأموریت‌ها گام‌های مختلفی مانند ورود به صحنه، هشدار به مردم، بازدارندگی و عملیات برق‌آسا را انجام می‌دهد.

فرمانده یگان ویژه استان قم دیدار با مراجع، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، اهدا خون، پیوند سلول‌های بنیادی خون‌ساز و همکاری با ادارات و ارگان‌ها را از جمله اقدامات یگان ویژه برشمرد و گفت: به‌همت یگان ویژه استان قم از 1.5 سال پیش کار سریال"بن‌بست" آغازشده که انشاءالله در هفته ناجا به نمایش درخواهد آمد.

وی به برگزاری یادواره 1200 شهید فرماندهی یگان ویژه کشور در هجدهم شهریورماه سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: 12 نفر از این شهدا مربوط به استان قم است که با هماهنگی‌های انجام‌شده خانواده آن‌ها در این یادواره که در تهران برگزار خواهد شد حضور خواهند داشت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار