صدرنشینی آمریکا به لطف مایکل فلپس
مایکل فلپس اعجوبه‌ شنا امروز در کمتر از دو ساعت سومین طلای در المپیک ریو وبیست و یکمین مدال طلای المپیک را کسب کرد تا سهم عمده ای در صدرنشینی آمریکا داشته باشد . جالب این که کل مدالهای ایران در تاریخ المپیک 15 مدال طلاست که 5 تای آن توسط دلاور مردان مازندرانی به دست آمده است!
کد خبر: ۲۷۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 10 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، جالب این که در حالی که ورزشکاران 40 کشور صاحب مدال در المپیک ریو شدند ولی هنوز مدالی در کارنامه ایران ثبت نشده است!

البته همه منتظر آغاز رقابتهای وزنه برداری و کشتی هستند تا دلاور مردان این رشته ها که اکثرا مازندرانی هستند به مدالهای خوشزنگ المپیک برسیم.
جدول توزیع مدال‌ها تا پایان روز چهارم المپیک ریو
برنامه مسابقات ورزشکاران ایران در روز پنجم


 
کاروان ورزشی ایران امروز در پنجمین روز بازی‌های المپیک ریو در رشته‌های دوچرخه سواری، شمشیربازی و قایقرانی با حریفان رقابت می‌کنند.
 
دوچرخه‌سواری:
 
قادر میزبانی که در روزهای ابتدایی دچار سانحه و مصدوم هم شده بود در تایم تریل انفرادی تنها نماینده کشورمان است که ساعت 8:30 صبح به وقت محلی روز سه‌شنبه و ساعت 16 به وقت تهران رقابت می‌کند.
 
شمشیربازی:
 
علی پاکدامن و مجتبی عابدینی نمایندگان شمشیربازی ایران در رشته سابر رقابت‌های المپیک 2016 ریو کار خود را در مرحله مقدماتی آغاز خواهند کرد. مسابقات این رشته از ساعت 8:30 به وقت محلی شروع می شود. در صورت رسیدن این دو شمشیرباز به فینال، آنها از ساعت یک بامداد باید به مصاف حریفان خود بروند.
 
قایقرانی:   
 
مهسا جاور، نماینده قایقرانی  روئینگ تک نفره ایران در رقابت‌های المپیک که توانست به فینال E راه پیدا کند در پنجمین روز بازهم باید به مصاف حریفان خود برود. این مسابقات هم از ساعت 8:30 آغاز خواهد شد.
برچسب ها: المپیک ریو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار