حمید گراوند:
رئیس شورای شهر سرابله گفت:تعامل با رسانه‌ها از ویژگی‌های اعضای شورای شهر سرابله است و در این راستا برنامه‌های جدی دارد که از نظرات و انتقادات رسانه‌ها بهره جوید.
کد خبر: ۲۷۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ 10 August 2016

به گزارش تابناک  ایلام، حمید گراوند عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعضای شورای شهر سرابله آماده استقبال از انتقاد رسانه‌ها بوده و از این انتقادات با ارائه پیشنهادات استقبال می‌کند.

رئیس شورای شهر سرابله با بیان اینکه شورای شهر سرابله انتقاد خبرنگاران را چراغ راه خود می‌داند، گفت: بدون تردید فعالیت‌ها و کارهای صورت گرفته با نقایص و مشکلاتی مواجه است که باید همه مسؤولان دست در دست هم داده و در راستای رفع مشکلات گام بردارند.

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر سرابله با همکاری و تعامل با شهردار سرابله تلاش‌هایی را در راستای عمران و آبادانی شهر سرابله داشته و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

این مسؤول اضافه کرد: استفاده از نظر نخبگان و بزرگان در رفع مشکلات سرابله مد نظر اعضای شورای شهر سرابله بوده و در این راه منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات نخبگان و بزرگان و معتمدان هستیم.

گراوند با تبریک روز خبرنگار به همه اهالی رسانه استان ایلام تصریح کرد: تعامل با رسانه‌ها از ویژگی‌های اعضای شورای شهر سرابله است و در این راستا برنامه‌های جدی دارد که از نظرات و انتقادات رسانه‌ها بهره جوید.

در پایان این نشست نیز از رسانه‌های فعال در شهرستان چرداول از جمله مدیر خبرگزاری فارس در استان ایلام با اهدای لوح یادبودی از سوی گراوند رئیس شورای شهر سرابله و خیدانی شهردار سرابله تجلیل به عمل آمد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار