کد خبر: ۲۷۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 09 August 2016
به گزارش تابناک یزد، ۱۸ فیلم راه یافته به بخش پایانی یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد امروز در پردیس سینمایی تک یزد اکران می‌شود.
دومین روز برنامه اکران آثار یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد از ساعت 17 امروز در سالن شماره 5 پردیس سینمایی تک یزد آغاز به کار می‌کند.

در این روز از جشنواره 18 فیلم مستند و داستانی که هیئت انتخاب جشنواره آنها را شایسته حضور در مرحله پایانی رقابتها دانسته‌اند برای حضار در سالن به نمایش گذاشته می‌شود.

این فیلم‌ها امروز در سه سانس اکران می‌شود که در مجموع هر سه سانس، 8 فیلم مستند و 10 فیلم داستانی به روی پرده سالن سینما تک یزد می‌رود.

در سانس نخست این روز که از ساعت 17 تا 19:30 انجام می‌شود، فیلم‌های "مردم خیال" ساخته "جواد تقوی"، "اوزال" ساخته "مسعود میرزایی"، "قرص برنج" ساخته "امیرحسین کرمی"، "چاق، کچل و سیبیلو" ساخته "محسن نجفی مهری" و "سلیمه" ساخته "علی خسروی" به نمایش گذاشته می‌شود.

از این 5 فیلم مستند و داستانی که در سانس اول برای تماشاگران اکران می‌شود، سه فیلم از تهران، یک فیلم از مشهد مقدس و یک فیلم از بندرعباس در جشنواره شرکت کرده‌اند.

زمان پخش آثار در سانس دوم این روز از ساعت 19:45 تا 22 است که در این بخش، سه فیلم از تهران، و از استانهای یزد، قم، مشهد و اصفهان شهرستان کاشان هم یک فیلم به نمایش گذاشته می‌شود.

"مادرم" ساخته "بهزاد رسول زاده"، "ننه شما" ساخته "داود جلیلی"، "قاچار" ساخته "امیر امیریان کاظمی"، "گاهی فقط عشق" ساخته "احمد صراف یزد"، "دیدن" ساخته "سهیل امیر شریفی"، "زمانی برای بودن " ساخته "علی شاهیده" و "مات" ساخته "محمد داودی" 7 فیلم این بخش را تشکیل می‌دهند.

فیلم کوتاه داستانی "پیرمرد و دوچرخه سوار" عنوان نخستین فیلمی است که در سانس سوم جشنواره که از ساعت 22:15 الی 30 دقیقه بامداد اکران می‌شود، این فیلم ساخته "سلیم معزی" است که از اردبیل در جشنواره شرکت داده شده است.

"آب یخ" ساخته جلال ساعت پناه از سنندج و "در قاب ماه" به کارگردانی "سیمین سرابندی" هم دیگر فیلم‌های است که در سانس سوم اکران می‌شود، همچنین در این سانس فیلم کوتاه داستانی "گور مردها" به کارگردانی "علی مردمی" اکران می‌شود.

"چهره غمگین من" ساخته "شیوا غلامیان" و "پدر، مادر، علی، رضا و من" ساخته "هانیه یوسفیان" از تهران دو فیلم دیگری است که در بخش سوم اکران آثار به روی پرده می‌روند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار