فرمانده مرزبانی استان؛
فرمانده مرزبانی استان ایلام در خصوص وضعیت مرزهای استان ایلام نیز گفت: در بحث تردد زوار غیر مجاز و و ورود و خروج انواع کالای قاچاق از جمله مواد مخدر در مرز مهران به عدد صفر رسیده‌ایم
کد خبر: ۲۷۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵ 08 August 2016
سرهنگ یحیی الهی ظهر امروز در نشستی که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت و جایگاه حرفه خبرنگاری بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش تابناک ایلام،فرمانده مرزبانی استان ایلام از خبرنگاران به عنوان سربازان جبهه جنگ نرم یاد کرد و گفت: اطلاع‌رسانی به‌موقع و آگاهی‌بخشی به مردم از مهم‌ترین وظایف خبرنگاران در این برهه است.

الهی با اشاره به بیان حقایق از سوی خبرنگاران تصریح کرد: این قشر از جامعه با انعکاس به‌موقع و صادقانه رویدادها در این راه تلاش کرده و ماموریت خود را به‌خوبی انجام می‌دهند.

فرمانده مرزبانی استان ایلام در خصوص وضعیت مرزهای استان ایلام نیز گفت: در بحث تردد زوار غیر مجاز و و ورود و خروج انواع کالای قاچاق از جمله مواد مخدر در مرز مهران به عدد صفر رسیده‌ایم که البته در این مرز مورد خاصی از قاچاق کالا و ... از سنوات گذشته وجود نداشته و در سال جاری که بنده نیز در خدمت مردم خوب این استان بودم هیچ مشکلی در این راستا وجود نداشته است.

وی از آمادگی برای تامین امنیت زائران در همایش بزرگ اربعین امسال نیز خبر داد و  افزود:  جلسات خوبی در این راستا با مسؤولان امر در استان ایلام و مسؤولان و فرماندهان مرزبانی تشکیل شده است.

الهی تصریح کرد: آن چه که مورد نیاز در تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی بوده برآورد شده و امسال در بحث تردد زوار اباعبدلله الحسین(ع) نسبت به سال‌های گذشته بسیار روان‌تر و بهتر انجام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار