معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با تبریک فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار بر همه فعالان این عرصه و اصحاب رسانه استان گفت: خبرنگاران نقش مهم و بسزایی در توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور دارند.
کد خبر: ۲۷۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 07 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ایلام یاد و نام شهدای گرانقدر اطلاع رسانی از جمله شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که 17 مرداد مزین بنام این شهید گرانقدر است را گرامی داشت.

وی افزود: خبرنگاران بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان در راستای بیان دیدگاه ها و مشکلات مردم به مسئولان و همچنین انتقال عملکرد مدیران به مردم جایگاه رفیعی و نقش مهمی بر عهده دارند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: کار خبرنگاران سخت و همواره با پیچیدگی های خاص همراه است ولی اصحاب رسانه می توانند با اجرای درست رسالت سنگین خود بستر رشد و شکوفایی کشور را بیش از پیش فراهم کنند.

کلانتری نقش رسانه ها را از جمله ضرورت های راهبردی تدوین برنامه های اجرایی در راستای پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید مهم دانست و یادآور شد: خبرنگاران با وجود مشکلات و تنگناها، عاشقانه و مخلصانه و بدور از هرگونه غرض ورزی مشغول تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به جامعه هستند.

وی بر لزوم تکریم جایگاه خبرنگاران تاکید کرد و گفت: تعامل و همراهی خبرنگاران با مسئولان دستگاه های اجرایی، راه توسعه بیش از پیش این استان را هموارتر خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با اشاره به جایگاه ممتاز خبرگزاری جمهوری اسلامی در عرصه اطلاع رسانی خاطر نشان کرد: ایرنا به عنوان رسانه رسمی نظام اسلامی از جایگاه خاص و ممتازی در حوزه رسانه ایی کشور برخوردار است.

کلانتری افزود: خبرگزاری ایرنا دارای شناسنامه ای معتبر، خوشنام و با پشتوانه علمی و معتمد مردم و مسئولان است که نقش محوری و مهم در پوشش اخبار و اطلاع رسانی رویدادها ایفا کرده و توانسته جایگاه خود را در سطوح مختلف ارتقا دهد.

وی یادآور شد: بر خود لازم می دانم از تلاش تمام خبرنگارانی که در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از ارزش های انسانی گام برمی دارند، خاصه از خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام که به حق پیگیر حل مشکلات مردم هستند و مسئولان را در امر خدمت رسانی یاری می دهند، تقدیر و تشکر کنم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام و مدیرکل امور اجتماعی استانداری ایلام ضمن آشنایی با فعالیت های این مرکز خبری با اهدای لوح تقدیر از خدمات خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ایلام تجلیل کردند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار