رییس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:باتوجه به تغییر نرخ وام های صندوق نوآوری و شکوفایی، نرخ لیزینگ محصولات دانش بنیان در سال جاری از 12 به هشت درصد تغییرخواهد کرد.
کد خبر: ۲۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵ 25 April 2015
به گزارش تابناک یزد، بهزاد سلطانی در حاشیه سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در گفت وگو ایرنا افزود: باتوجه به این که امسال نرخ وام های صندوق نوآوری و شکوفایی از 13 درصد به 14 درصد تغییر یافته، لیزینگ محصولات دانش بنیان هم از 12 درصد به هشت درصد تغییر خواهد کرد.

وی بیان کرد: اکنون لیزینگ با نرخ هشت درصد ویژه نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران است تا مصوبه هیات عامل صندوق برای سایر لیزینگ محصولات دانش بنیان کسب شود.

سلطانی درخصوص وضعیت ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان در سال جدید نیز گفت: امسال نیز وضعیت ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان خوب است، تصویب شرکت ها با همان سرعت قبلی در حال انجام می باشد به طوری که در دو هفته گذشته یک و نیم میلیارد تومان به مصوبات صندوق (اعم از طرح های کوچک 100 میلیون تومانی تا طرح های بزرگ پنج میلیارد تومانی) اضافه شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم امسال در حوزه سرمایه گذاری حرکت بزرگی را انجام دهیم و در این حوزه وسیع تر عمل کنیم.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی همچنین درخصوص لغو شرکت های دانش بنیان گفت: در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، شرکت هایی که ویژگی دانش بنیان خود را از دست داده اند، لغو می شوند اما ما در صندوق نوآوری و شکوفایی لغو دانش بنیان بودن شرکت را نداریم.

وی ادامه داد:حداکثر اگر اشکالی در شرکتی ببینیم یعنی اینکه شرکتی خصوصی نباشد و به صورت شبه دولتی فعالیت کند، ما آن را به معاونت علمی اعلام می کنیم و معاونت علمی برخورد لازم را با شرکت انجام می دهد.

سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران از 4 تا 7 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی تهران دایر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار