معاون عمرانی استاندار ایلام درجمع اصحاب رسانه:
معاون عمرانی استاندار گفت : با خلع ید پیمانکار ، این پروژه سریعا به پیمانکار بعدی واگذار شده و روند ادامه احداث آن از سر گرفته خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵ 06 August 2016

به گزارش تابناک ایلام،
مهندس شاپور پولادی در جمع اصحاب رسانه گفت:اولتیماتوم دولت به پیمانکار پروژه تونل قلاجه برای آغاز به کار روز چهارشنبه قبل به پایان رسیده و استاندار  و تیم عمرانی دولت مصمم هستند که این پیمانکار رادخلع ید کنند.

معاون عمرانی استاندار ادامه داد: با خلع ید پیمانکار ، این پروژه سریعا به پیمانکار بعدی واگذار شده و روند ادامه احداث آن از سر گرفته خواهد شد.

این مدیر عمرانی دولت در ایلام متذکر شد:متاسفانه شرکت جنرال ماشین به عنوان پیمانکار پروژه مذکور تعهدات خود را عملی نکرده و به دنبال دریافت خسارت غیر قانونی 150 میلیارد تومانی از دولت می باشد.

پولادی با اشاره به پیشرفت فیزیکی نزدیک به 80 درصدی این پروژه گفت: تا امروز تمامی مزالبات پیمانکار که مبلغ 260 میلیارد ریال بوده است از طرف دولت پرداخت شده و این شرکت هیچ بهانه ای از بابت پرداخت مطالبات ندارد.

جانشین استاندار در امور عمرانی یادآور شد: شایعاتی مبنی بر جابجایی اعتبارات تونل قلاجه نشر یافته که از اساس کذب محض است. هیچ مسئولی نمیتواند اعتبارات یک پروژه آن هم اعتبارات ملی را جابجا کرده و به جایی دیگر اختصاص دهد.

پولادی ابراز امیدواری کرد:با تغییر پیمانکار پروژه و انتخاب پیمانکار جدید عملیات تکمیل تونل قلاجه ادامه یافته و تا پایان سال آتی به اتمام برسد.

پروژه مهم تونل قلاجه از اول تیرماه سال 90 با نزدیک به 28 میلیارد تکمان آغاز شده و نقش استراتژیکی در اتصال شهرستان های ایوان و ایلام  و دیگر نقاط مرزی استان به استان کرمانشاه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار