کد خبر: ۲۷۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 06 August 2016


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باید اولویت نخست دستگاه‌های اجرایی باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان اسلام و انقلاب از تمام توان خود برای ضربه زدن به ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کردند.

وی افزود: آنها توطئه‌های بسیاری را علیه ملت ایران طراحی و اجرا کردند، در ابتدا می‌خواستند با ترور بزرگان و افراد انقلابی مردم ما را تحت تاثیر قرار دهند که متوجه شدند خون هر شهید به ویژه شهدایی چون استاد مطهری، شهید مظلوم بهشتی و شهیدان رجایی و باهنر، مردم ما را مصمم‌تر می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد:‌ وقتی با این مقاومت روبه‌رو شدند، به تحریک قومیت‌ها از جمله کرد و ترکمن و عرب پرداخته و می‌خواستند ایران را به سمت تجزیه شدن سوق دهند.

مسعودی گفت: با بصیرت و هوشیاری ملت و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی این توطئه نیز خنثی شد و آنگاه بود که بیش از 40 کشور اروپایی و آمریکایی و برخی از سران خودفروخته منطقه، با تجهیز ارتش بعث عراق، جنگی هشت ساله را علیه ملت ایران به راه ‌انداختند.

وی بیان داشت: تهاجم نظامی به ایران اسلامی نیز با فرمان امام خمینی(ره) و لبیک جوانان غیور کشورمان ناکام ماند و دشمنان با اجرای تحریم‌های اقتصادی مردم را در برابر نظام قرار داده و از نظر اقتصادی و معیشتی کشور را دچار مشکل کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: تحریم‌های ناجوانمردانه و غیرقانونی غربی‌ها علیه ملت ایران نیز کارآیی لازم را نداشت، به همین دلیل شاهد هستیم که استکبار جهانی تمام توان خود را بر تهاجم فرهنگی و منحرف کردن ذهن جوانان متمرکز کرده است.

مسعودی عامل موفقیت ملت ایران و انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های بی‌شمار دشمنان اسلام و انقلاب را ولایت‌مداری، بصیرت، آگاهی و هوشیاری مردم و مسؤولان توصیف کرد و گفت: اگر از نظر فرهنگی مردم ما آماده مقابله با این توطئه‌ها نبودند، هرگز موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ سه دهه اخیر حاصل نمی‌شد.

وی اظهار داشت: بنابراین باید امروز اولویت نخست کشور به ویژه دستگاه‌های اجرایی، مقابله با تهاجم فرهنگی باشد، چرا که اگر جوانان ما را غربی‌ها منحرف کرده و از راه ولایت دور سازند، به طور قطع به اهداف شوم خود دست پیدا می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار